Wie van jullie weet of een achterbrug van een 3e9 hetzelfde is als van een 378??
Er staat namelijk eentje op marktplaats en die van mij is denk ik niet meer te redden omdat bij het uitpersen van de rubbers er iets fout is gegaan.
st1300 schreef:Wie van jullie weet of een achterbrug van een 3e9 hetzelfde is als van een 378?? Er staat namelijk eentje op marktplaats en die van mij is denk ik niet meer te redden omdat bij het uitpersen van de rubbers er iets fout is gegaan.
3e9 heeft vaste voetsteunen tegen over wat je nu hebt verder zijn ze gelijk
Dat het bij het uitpersen verkeerd kan gaan weet ik vaak zit het zo vast dat je hem mee naar beneden perst
Zelf brand ik het rubber er eerst uit en tik met een doorslag de bus er nog uit
Volgens modellenlijst hier op het forum heeft een 3e9 wel degelijk trappers en geen vaste voetsteunen.
Wat betreft die rubbers daar ben ik nu ook achter dat die vast zitten, eentje is uitgescheurd, de andere. Is er heel uit gekomen.
Men bedoelt de vaste voetsteunen op de achterbrug voor de passagier. Bij de oudere types moet je die erin draaien, bij de nieuwere is de steun vastgelast op de achterbrug.
Dat een FS1 trappers heeft hangt er vanaf van welk land hij komt.
st1300 schreef:Volgens modellenlijst hier op het forum heeft een 3e9 wel degelijk trappers en geen vaste voetsteunen. Wat betreft die rubbers daar ben ik nu ook achter dat die vast zitten, eentje is uitgescheurd, de andere. Is er heel uit gekomen.
Oud model heb ik ook nog wel liggen wel een opknapper mankeert altijd wat aan die dingen ....