edje schreef:jawel kijk maar eens naar tom, die had iets van een 110 lang model in de zijn fs1 zitten, met een of ander snelle 60cc, homoet en een 16mmcarbje
120 sproeier en die komt vrijwel overeen met een 180 kort. DIe lange zijn ook gewoon echte mikuni's, alleen van een ander type carburateur met andere maatvoering.
Zoals je zelf zegt, je moet gewoon een reeks mikuni sproeiers kopen, lang of kort maakt niet uit, als je ze maar niet door elkaar gebruikt met afstellen, want dan raak je in de war enzo
edje schreef:jawel kijk maar eens naar tom, die had iets van een 110 lang model in de zijn fs1 zitten, met een of ander snelle 60cc, homoet en een 16mmcarbje
... lang of kort maakt niet uit, ...
daar ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor, mo soit, met de lange gaat het ook,
alles hangt ervan af hoe nouw het je steekt..
schol
Waar kan ik die achterlichtjes halen met draaifitting?
6v brand na 1 x al door, ik moet 7,5 v hebben of hoger, waar? pl0x tell me... en mijn linker richtingaanwijzer doet het niet.. hoe valt dit op te lossen?
Me lampies (voor- en achterlicht) zijn weer is kaduuk...Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt: aan je accu zit zo´n slangetje en nu is het rond me accu best nat en me zekeringhouder zat er vlakbij dus nu was me zekering vies en nat dus die deed het niet zo goed meer denk ik. Waardoor me lampjes stuk gingen. Maar is het normaal dat er redelijk veel accuzuur uit je accu komt zetten?
Ja, maar omdat 't een chemische reactie is, zit dus dat slangetje er aan. Die kun je via binnen naar beneden door het frame laten lopen, zodat de boel niet op je accurekje en zo komt.