@ Edwin: dat moet wel goedkoper kunnen hoor.
En anders je motor (of brom) als eerste voertuig verzekeren en je auto als 2e (oldtimer)? Oldtimer auto is iets van 100 per jaar toch?
Vast ja Oooh morgenvroeg lekker de stoelverwarming aan, climate control op 28 graden en zwevend naar het werk rijden onder het genot van een muziekje en de lage brom van de 2.3 liter 4-cilinder turbo
Tombo schreef:Vast ja Oooh morgenvroeg lekker de stoelverwarming aan, climate control op 28 graden en zwevend naar het werk rijden onder het genot van een muziekje en de lage brom van de 2.3 liter 4-cilinder turbo
Kain problem.
Stationair lopen deed 'ie altijd, maar hij begon steeds meer zoals jou Volvo te lopen Vandaar een setje nieuwe bougiekabels.
Loopt die van jou al
Laatst gewijzigd door Tombo op 15 jan 2013, 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Tombo schreef:Kain problem. Stationair lopen deed 'ie altijd, maar hij begon steeds meer zoals jou Volvo te lopen Vandaar een setje nieuwe bougiekabels. Loopt die van jou al
wel originele he, dat is het extra geld wel waard.
ja die heeft nergens last van.