bajaboy schreef:heb er na het inrijden geen moeite mee, aanlopen of kicken en rustig weg rijden is het eigenlijk.
Warm rijden is voor mieten.
tuurlijk hahaha
en dan is het nog altijd mietje(s) ouwe relnicht . zo weten we ook weer marco mag nooit op me of met mijn spullen rijden ,lekker als je een diesel hebt hahaah
sleutel om en gaaaaaaaaaaaaaaan ja ja
Jeti schreef:Iemand tips voor het losmaken van een vaste benzinedop op een FS1 tank die niet meer kan draaien? Zonder de tank en opening te beschadigen, uiteraard Lijkt wel dichtgelijmd, maar ik vermoed dichtgeroest. Geen beweging in te krijgen.
Eerst met een oliefiltersleutel geprobeerd maar de buitenkant van de dop draaide mee.
Toen maar een klap met de hamer erop gegeven en toen draaide ik de dop er zo vanaf
Jeti schreef:Ja, maar wat is dan geschikt voor een aanhanger? Wat wordt er standaard opgelegd, of welke mogelijkheden?
Een 750kg aanhanger kunnen gewone banden onder , de load index hier van is meer dan genoeg.
Aslast is 750kg dus moeten de banden een load index van minimaal 375kg hebben, en dat heeft bijna elke autoband band wel.
Jeti schreef:Ja, maar wat is dan geschikt voor een aanhanger? Wat wordt er standaard opgelegd, of welke mogelijkheden?
Een 750kg aanhanger kunnen gewone banden onder , de load index hier van is meer dan genoeg. Aslast is 750kg dus moeten de banden een load index van minimaal 375kg hebben, en dat heeft bijna elke autoband band wel.