eigenlijk niets aan de brommert gedaan maar wel voorbereiding getroffen om over 14 dagen lekker te slapen matras past super in me bus ,niets geen gedoe meer met luchtbedden ,gewoon matras .
heerlijk slapen tijdens de meetings is ook wat.
Slechte ervaringen mee Keertje zo een ritje gereden waarbij alle mooie gepoetste brommers zowat allemaal uitvielen. De rij-brommers reden moeiteloos het ritje uit. Maar zo een mooie-brommer-rit ziet er wel leuk uit.
Slechte ervaringen mee Keertje zo een ritje gereden waarbij alle mooie gepoetste brommers zowat allemaal uitvielen. De rij-brommers reden moeiteloos het ritje uit. Maar zo een mooie-brommer-rit ziet er wel leuk uit.
Je moet dan ook een mooie gepoetste rijbrommer hebben .....
In t weekend werk ik in een koffiebar in Antwerpen, altijd dikke korting voor al wie met zn FS1 komt!
Wel we zijn iets gaan drinken op de Dageraadplaats en zeg nu zelf, 's avonds toch liever een fris biertje dan een koffie Nee, na de blok/examens zal ik eens langskomen
Wezen toeren met de chromen in wijchen werd ik bijna expes van de weg gereden door een blonde doos in een heyunday gets ze vond dat ik maar ip het fietspad moest. Toen ik ze gebaarde dat ze moest stoppen kreeg ik de middel vinger. Maar de rest van de rit ging goed volgens mij is die waterstof peroxide niet goed voor je verstand
Met de Bromfietsclub Culemborg een prachtige rit gereden. Rob en Mark waren eer ook met hun mooi exemplaartjes. (Brommers, om misverstanden te voorkomen)