Doe ik normaal altijd.
Had nu ergens gelezen dat het eigenlijk voldoende is als je er meteen 2takt olie in doet en dit eens goed laat rondgaan. Dan kan het normaal ook niet roesten. Eenmaal gemonteerd is er altijd benzine in, en dit is ook goed tegen roest.
Dus ik ga nu eens kijken of dat werkt. Op het eerste zicht is er na een dag nog geen plekje opgekomen. Zonder 2-taktolie erin heb je al vlekjes na een half uur.
Saerens schreef:Doe ik normaal altijd. Had nu ergens gelezen dat het eigenlijk voldoende is als je er meteen 2takt olie in doet en dit eens goed laat rondgaan. Dan kan het normaal ook niet roesten. Eenmaal gemonteerd is er altijd benzine in, en dit is ook goed tegen roest.
Dus ik ga nu eens kijken of dat werkt. Op het eerste zicht is er na een dag nog geen plekje opgekomen. Zonder 2-taktolie erin heb je al vlekjes na een half uur.
Saerens schreef:Doe ik normaal altijd. Had nu ergens gelezen dat het eigenlijk voldoende is als je er meteen 2takt olie in doet en dit eens goed laat rondgaan. Dan kan het normaal ook niet roesten. Eenmaal gemonteerd is er altijd benzine in, en dit is ook goed tegen roest.
Heel mooi gedaan !! nog nooit gezien ...
Goedkoop (aankoop van maar enkele zaken), je hoeft niets te doen, en werkt prima!
Enkele tankjes aan het afmaken:
De "rode" is klaar om te spuiten. De andere moeten nog verder geschuurd worden.
De kapjes zijn uitgedeukt. Deze waren in niet te beste staat.