Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v6.0
- Saerens
- 250km gereden
2 grijze zoals de 3E9's, die zijn op aanvraag. Dan kan ik er 2 wegdoen en opnieuw 2 binnenhalen, zo blijf ik sleutelen! Ik wil niet stilvallen als ze allemaal af zijn. Beter eens enkele bouwen om weg te doen zodat ik er bij kan halen. Mijn garages zijn beperkt hé!
Maar die smalle tank, dat zal een speciaaltje worden Jet
Diegene die ik wil wegdoen zijn kopies van fs1's die ik al heb. Dat maakt het makkelijker
Maar die smalle tank, dat zal een speciaaltje worden Jet

Diegene die ik wil wegdoen zijn kopies van fs1's die ik al heb. Dat maakt het makkelijker

- Jeti
- 17500km gereden
Ben benieuwd Tom!
Heb trouwens vandaag m'n oranje moby uit elkaar gehaald.
Wilde cilinder even bekijken + eventueel ontkolen, maar blok hangt eronder via de cilinderkop. Dus alles er maar gelijk onderuit gehaald. Kon ik mooi goed zien dat de voetpakking heeft gelekt, en kan ik die ook meteen mooi vervangen. En verder alles even lekker schoongemaakt (vuil viel eigenlijk nog goed mee). Heb de nieuwe blokrubbers en blok-ophanging-veer-rubber al besteld. Carbje had ik vorige week al schoongemaakt.
En Jens, jouw uitlaat komt eronder. Die eronder zat ziet er toch wel een beetje gaar uit.
Dan heb ik mijn altijd betrouwbare rij-brommertje weer terug
Wilde cilinder even bekijken + eventueel ontkolen, maar blok hangt eronder via de cilinderkop. Dus alles er maar gelijk onderuit gehaald. Kon ik mooi goed zien dat de voetpakking heeft gelekt, en kan ik die ook meteen mooi vervangen. En verder alles even lekker schoongemaakt (vuil viel eigenlijk nog goed mee). Heb de nieuwe blokrubbers en blok-ophanging-veer-rubber al besteld. Carbje had ik vorige week al schoongemaakt.
En Jens, jouw uitlaat komt eronder. Die eronder zat ziet er toch wel een beetje gaar uit.

- Saerens
- 250km gereden
Jeti schreef:Ben benieuwd Tom!
ajaj, dat zal ik niet bij mijn moby doen hoor.
Verkopen en nieuwe onderdelen mee kopen is het plan

Maar 1 zekerheid heb je er inderdaad altijd mee: hij rijdt altijd!

- hans.m
- 1500km gereden