Charger is ook leuk, gewoon van zo'n Peugeot motorscooter aftrekken
Wist je dat #15
- Tombo
- 17500km gereden

- Berichten: 18370
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
- NIX
- 10000km gereden

- Berichten: 10840
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
sobw in opbouw schreef:dat loopt voor geen meter
Was je erbij? Je manier van dingen beweren is echt vervelend. Probeer eens aan andere toon.
Die traanplaat is de plenum. Het grootste probleem dat ie nu heeft is dat zijn ontsteking niet genoeg prik geeft om de accu tijdens het rijden bij te laden. Na 2 uur rijden zijn zowel de tank als de accu leeg.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Heeft iemand een foto of info van de compressors die op de tweetakt recordmachines zoals de Olympusraket etc genoteerd werden?
ik probeer maar wat constructief te posten?
Ze hebben met deze techniek records gebroken, dus er moet wel iets van te leren vallen toch dacht ik?
ik probeer maar wat constructief te posten?
Ze hebben met deze techniek records gebroken, dus er moet wel iets van te leren vallen toch dacht ik?
when men were men, and helmets were for divers
- tonyy
- 100km gereden

- Berichten: 178
- Lid geworden op: 16 feb 2012, 20:49
- Locatie: limburg ( belgie)
YamaSam schreef:Heeft iemand een foto of info van de compressors die op de tweetakt recordmachines zoals de Olympusraket etc genoteerd werden?ik probeer maar wat constructief te posten?
Ze hebben met deze techniek records gebroken, dus er moet wel iets van te leren vallen toch dacht ik?
ik dacht dat ze daar roots-blazers voor gebruikten maar ben niet zeker
grtz
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
En laat ons voor alle duidelijkheid niet vergeten dat druk zich in alle richtingen met een gelijke kracht verdeelt. Centrifugaal, worm of desnoods Duits achterwerk op cowboybonen, verhoging van de zuurstofgraad blijft gelijk. Kijk maar naar oude compressors op lakeracers etc
when men were men, and helmets were for divers
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
BJ
- 500km gereden

- Berichten: 571
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
- Locatie: Kinrooi, België
- Contacteer:
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden

- Berichten: 18370
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
- Jeti
- 17500km gereden

- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Wist je dat voor het eerst na alle huur- en lease auto's eens in een auto heb gereden die ik echt fijn vond rijden, en tof vond, en mooi vond! (en zelf nog wel best eens zou willen kopen/leasen, wat toch nooit zou gebeuren
)
Een Opel Mokka
Naam klinkt crap, verbruik is ook vrij hoog (250 km op 23l), maar rijdt echt heerlijk. En zit lekker hoog.
Dus heb gezegd dat ik die auto elke dag mee wil
Een Opel Mokka
Naam klinkt crap, verbruik is ook vrij hoog (250 km op 23l), maar rijdt echt heerlijk. En zit lekker hoog.
Dus heb gezegd dat ik die auto elke dag mee wil
-
Niels
- Site Admin

- Berichten: 11151
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
grootste pluspunt is dat de klant dit nietmeer naar de kloten kan krijgen door idiote dingen te doen!
Ah mooi!
Die batterijen kunnen best wat misbruik verdragen idd.
Hoe ziet zoiets er eigenlijk in prijs uit in vergelijking met andere types?
-
Niels
- Site Admin

- Berichten: 11151
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Wist je dat vanmiddag mijn eerste EMC (Elektro Magnetische Compatibiliteit) metingen doen in ons laboratorium:
http://www.pcm.endress.com/eh/pc/maulbu ... /quali_emv

http://www.pcm.endress.com/eh/pc/maulbu ... /quali_emv
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Niels schreef:YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
grootste pluspunt is dat de klant dit nietmeer naar de kloten kan krijgen door idiote dingen te doen!
Ah mooi!
Die batterijen kunnen best wat misbruik verdragen idd.
Hoe ziet zoiets er eigenlijk in prijs uit in vergelijking met andere types?
ben nu aan het brouwen met de poeders om ze te vullen, dan moet ik ze de eerste maal opladen.
Zo zijn ze dan gebruiksklaar en weet ik de echte eindprijs. Vermoedelijk zal dat ongeveer het dubbele van een openloodzuur batterij zijn. Helemaal niet kwaad als je weet dat het de laatste batterij is die je in je leven koopt denk ik dan..
De randapparatuur die je nodighebt om van lood op dit over te schakelen zonder brokken valt wel mee, maar je kan niet zonder. (tenzij je echt lang wil laden aan 14.4)
Ik kreeg al een vraag voor dit type op fs1, en als ik het zo bekijk is dat best mogelijk, met de kleinste cellen welliswaar, maar ik vrees dat ze net niet in het batterijcompartiment zullen passen.
Op dit niveau is FS1 niet echt het bovenste-plank noodzakelijkheid, maar ik denk er wel aan.
blijft toch wat vreemd van 'een zak' Lithiumpoeder op m'n bureau te hebben staan
when men were men, and helmets were for divers
-
Niels
- Site Admin

- Berichten: 11151
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
YamaSam schreef:Niels schreef:YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
grootste pluspunt is dat de klant dit nietmeer naar de kloten kan krijgen door idiote dingen te doen!
Ah mooi!
Die batterijen kunnen best wat misbruik verdragen idd.
Hoe ziet zoiets er eigenlijk in prijs uit in vergelijking met andere types?
ben nu aan het brouwen met de poeders om ze te vullen, dan moet ik ze de eerste maal opladen.
Zo zijn ze dan gebruiksklaar en weet ik de echte eindprijs. Vermoedelijk zal dat ongeveer het dubbele van een openloodzuur batterij zijn. Helemaal niet kwaad als je weet dat het de laatste batterij is die je in je leven koopt denk ik dan..
De randapparatuur die je nodighebt om van lood op dit over te schakelen zonder brokken valt wel mee, maar je kan niet zonder. (tenzij je echt lang wil laden aan 14.4)
Ik kreeg al een vraag voor dit type op fs1, en als ik het zo bekijk is dat best mogelijk, met de kleinste cellen welliswaar, maar ik vrees dat ze net niet in het batterijcompartiment zullen passen.
Op dit niveau is FS1 niet echt het bovenste-plank noodzakelijkheid, maar ik denk er wel aan.
blijft toch wat vreemd van 'een zak' Lithiumpoeder op m'n bureau te hebben staan
Klinkt interessant!
Is dit dan het model met de originele elektrodes?
