Moet je kijken wat ik gekocht heb V8
-
- 5000km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Aan het inrijden
the_destroyers schreef:the_destroyers schreef:Een ludy beumer tank. Volledig netjes vanbinnen, volledig deukvrij. Is overspoten, maar de orri kleur zit eronder.
Bij de tank ook nos chroomschilden, nos knierubbers en nos kraantje kunnen scoren.
Voor een aanvaardbare prijs.
hier de foto's:
licht een dikkelaag stof op dat wel, maar vanbinnen gene roest en perfect strak!!
Nóóit gedacht mijn tank ooit nog terug te zien. En dat na zo'n 30 jaar! Je ziet hier een stukje huisvlijt uit mijn alternatieve periode, begin jaren tachtig. Mocht je destijds nog een paar foto's gemaakt hebben, zie ik die graag. Zelf heb ik er nooit een foto van gemaakt. Daar was eenvoudig weg geen geld voor. Je lag alleen al krom voor benzine, bekeuringen en vriendin. De originele kleur is metallic lichtblauw. Mijn voorganger was een formule 1 fan en heeft hem zwart gespoten met een goudkleurig JPS (John Player Special) logo. Ik ga de foto's printen en inlijsten, stukje jeugdsentiment!
Groeten, Rik.
-
- 5000km gereden
-
- Aan het inrijden
-
- Aan het inrijden
NIX schreef:Haha, heb je inmiddels weer een FS1?
Nee, dit was echt mijn laatste FS1. Ik had inmiddels al wel een motorfiets, een Honda XL250S uit '81, maar nog geen rijbewijs. Maar in een wagenloods bij een veehouder waar ik destijds werkte lag in onderdelen nog een oude Zündapp. Bij nacht en ontij dat ding in elkaar geschroefd en rijden! Spinrag en hooi liet ik gewoon zitten, had wel iets vond ik. Evenals het verzekeringsplaatje, wit met rode letters/cijfers, uit '72. De brommer zelf is uit'62 geloof ik. Veel mensen wilden hem toen al kopen, maar dat ding was niet van mij en van brommers verkopen had ik niet veel verstand; dat deed justitie altijd voor mij. De Honda XL250S is nu na ongeveer 25 jaar stilstand in gebruik bij voornoemde veehouder om er de koeien mee uit de wei te halen, de Zündapp heb ik terug gezet in de oude wagenloods -waar 'ie waarschijnlijk nog ligt-, en zelf rijd ik een BMW R25/3 uit 1955 (RH-00-90 ff checken bij de RDW) en als het iets sneller moet heb ik nog een Honda XL600R uit '86. Maar nee, geen FS1. Je ziet deze brommers ook vrijwel nooit meer op de weg, of heb ik oogkleppen op?! Zeg het maar..................