hans.m schreef:Jens36 schreef:Ja blijkbaar... Ben nu maar een waterdichte gaan kopen![]()
Wel een pakje duurder
hier in de garage is nog plaats, héhé (wel de sleutels achterlaten dan)![]()
Pas maar op, Jens zet zo je hele garage vol

Jens36 schreef:Ja heb nu ook even de passat uit de garage gezwiert en de ford erin en afgedroogt.
Als het BBQ seizoen gedaan is kan onze remork verder doorschuiven achter de carport.
Dan komt de Ford daaronder + dat waterdichte zeil. Tegen de winter ga ik opzoek naar een opslagplaats.
the_destroyers schreef:Jens36 schreef:Ja heb nu ook even de passat uit de garage gezwiert en de ford erin en afgedroogt.
Als het BBQ seizoen gedaan is kan onze remork verder doorschuiven achter de carport.
Dan komt de Ford daaronder + dat waterdichte zeil. Tegen de winter ga ik opzoek naar een opslagplaats.
Ford--> garage
Passat--> carport
easy toch?![]()
hans.m schreef:the_destroyers schreef:Jens36 schreef:Ja heb nu ook even de passat uit de garage gezwiert en de ford erin en afgedroogt.
Ford--> garage
Passat--> carport
easy toch?![]()
en de swift dan?
Jeti schreef:Succes Daryl!
Ben bang dat ik je ga moeten volgen met 12 jaar klachten en niet-werkende behandelingen.. Nu ook alweer paar weken fysio verder, zonder resultaat. Dus ga ook hameren op een mri en woord operatie is ookal gevallen.. Hoop niet dat ik zo lang moet wachten.