Ik weet niet wat exact je plannen zijn, maar als je echt heftig gaat (laten) opvoeren zou ik ook het rijwielgedeelte aanpassen (en de FS1 als motor laten keuren!). Het rijden op een FS1 die dik over de 100 km/h loopt is best 'spannend'
Moet ook spannend zijn. Heb rd wielen eens erop gedaan vandaag.
Altijd wel iets wat niet deugt.
Overal zit aanslag. In het rem reservoir en ook in de klauw. Hij bouwt geen druk meer op en de rem zuiger zit muurvast.
Bertus521 schreef:Moet ook spannend zijn. Heb rd wielen eens erop gedaan vandaag. Altijd wel iets wat niet deugt. Overal zit aanslag. In het rem reservoir en ook in de klauw. Hij bouwt geen druk meer op en de rem zuiger zit muurvast.
Iemand iets van liggen toevallig?
Remzuiger kun je het beste (en veilig ) met een vetspuit op druk zetten. De aansluiting van de remleiding is 1/8" en daar past dan de vetnippel op.
Hahaha jet,
met een 13 44 tandwiel verhouding cheapie cilinder en een nep 16 mm carb nep uitlaat gaat ie 75 Maar ben al een eind opweg.
Eind van de maand ander blok halen. Wil nog eerst een rondje mee kunnen hobbelen over 2 weken voordat de sleutel erin gaat
zal het probleem ook niet zo zijn eigenlijk zeker niet als je instelbare neemt.
als het past past het maargoed. Ik weet van toeten nog blazen wat er passend is of passend te maken is op een fs1 dus dat is mijn grootste struikelblok