alweer 400 km gereden deze week, komen nog wel zo'n honderd bij.
owja, de school ook nog in benzine dampen gezet, kraantje open laten staan, en op 1 of andere manier is er 1 liter benzine gelekt. sinds de brommer in de fietsenkelder van school staat, en gewoon de trappen open zijn, stonk het een beetje
en ook nog een leuk truckje gevonden, als je op een verkeers drempel rijdt op het gemak en dan gas bijgeeft en ondertussen de ambriage niet gebruiken dan trekt hij er schoon op
kennis van me heeft ook een fs1, als die aardig in toeren zit, doet hij zen contact uit, vol gas blijven geven, en na een meter of 20 ineens contact weer aan.
enorme ploffen uit de uitlaat, dikke humor, maar niet goed voor de fs1. kun je enorm fietsers mee laten schrikken. ook fs1 terrorisme.
Zo reed ik een keer toen m'n gasschuif volgas bleef hangen.
Geen gereedschap mee, dan maar op het contact rijden, aan uit aan uit aan uit etcetera.
Dat knalt leuk in de Purmerendse binnenstad voor het politiebureau.....
ik heb dat in de winter wel eens gehad, was er wat vocht in men gaskabel gekomen. reed ik langs een lange rechte weg, zat ineens men gaskabel vastgevroren , brommer uit en toen beetje knooien en maar weer verder rijden. toch maar een beetje met het gas gewisseld, voor de zekerheid
stukkie gereden . Ook ergens ff open getrokken. Maar weer snel laten zakken want ik zag de kilometerteller al in een gevaren zone komen. Ik wil mijn rijbewijs graag houden
gewoon kijken of er geen politie achter je zit ik ben nu 20, en rijd al 3 jaar opgevoerd en ben nog nooit aangehouden door de pliesie Overigens, gister heb ik de snelheid gemeten met m'n GPS, 82,7 km/h!! Met vertanding 12/39 (normaal rijd ik met 13/39)