Mij zit tegen dat ik nog geen stap kan verzetten en ik gigantische rugpijn heb van de prik. Ik ga er wel vanuit dat dat op kort termijn over is.
Zit het tegen of verwacht je misschien teveel Jet
Tijdje terug het zelfde gehad rugeprik heb ik niets van gevoeld en ook na de tijd niet
Wel had ik een knie die twee keer zo dik was en erg pijnlijk was
Paar dagen liep ik alweer rond
Mij zit tegen dat ik nog geen stap kan verzetten en ik gigantische rugpijn heb van de prik. Ik ga er wel vanuit dat dat op kort termijn over is.
Zit het tegen of verwacht je misschien teveel Jet
Tijdje terug het zelfde gehad rugeprik heb ik niets van gevoeld en ook na de tijd niet Wel had ik een knie die twee keer zo dik was en erg pijnlijk was Paar dagen liep ik alweer rond
Die "na paar dagen rondlopen" verhalen hebben ze mij ook voorgespiegeld.. Na 3 dagen weer voorzichtig fietsen op een hometrainer etc etc.
Nou, ik kan nog niet eens staan.. Gevoel dat er iets loszit/rammelt/verschuift zeg maar. Net ziekenhuis toch maar even gebeld (helpdesk zeg maar), en schijnt te horen. Ze hebben met een hoop vloeistof de operatie gedaan, en dat hangt er nog in. En is toch allemaal best wel heftig, dus heeft tijd nodig voor genezing. Voet is niet meer dik, en rug heb ik ook geen last meer van (alleen voel ik het nog als ik erop druk).
Ach, kan niet meer dan afwachten en oefeningen doen. En flinke dosis pijnstillers achterover slaan.
was ik verheugd dat de chrome weer goed liep helaas had ik alleen een proefritje in de straat gedaan zeg heen en terug 200 meter.
gisteren ben ik met de fs1 naar Nijmegen gereden voor de mensen uit de buurt bij Umberto in alverna zag ik een drempel te laat en
ging er met 60 overheen.
vrijwel direct begon de brommer te smoren en ik moest het gas tot de helft terug draaien om toch 55/60 te kunnen blijven rijden
maar het echte fs1 geluid was weg en zolang ik maar kon blijven rijden bleef hij ook wel lopen.
op de industrieweg in het waterkwartier moest ik behoorlijk remmen ik kreeg geen voorrang van een stadsbus , maar dat was
mijn eigen schuld mijn knipperlicht stond nog aan de bus deed niets verkeerd.
maar ik kwam dus tot stilstand en de brommer sloeg af , kicken daar ging hij niet van lopen maar 5 meter duwen liep hij weer.
ik was nog 100 meter van mijn bestemming en parkeerde de brommer in de parkeer kelder.
2 uur later ging ik weer terug en ik was verbaasd de brommer starten gewoon met twee keer kicken maar het smorende geluid bleef.
ik heb met veel spanning terug kunnen rijden naar Wijchen en was blij dat ik thuis was.
deze klacht heeft heel veel overeenkomst met de vorige klacht alleen nu is ook het geluid anders de vorige keer lag de sproeier er los in
ik heb deze met een sleuteltje vast gedraaid lijkt me sterk dat deze met een ritje weer los ligt maar is dat wel zo dan zal de schroefdraad
in de hoofdsproeier gaar zijn maar daar heb ik met vastdraaien niets van gemerkt.
dit motorblok heeft nooit lang goed gelopen met een b7 bougie maar ik had de keuze uit een b7 en een b10 de 10 leek me niet verstandig
dus ik nam de gok met de b7 tegen beter weten in.
wat ik nu ga doen is er toch weer een b8 in te zetten natuurlijk ook even de sproeier na te kijken en de uitlaat ontkolen, omdat dat ook een oorzaak kan zijn
natuurlijk.
als dit niet helpt gaat de brommer nog een keer naar Limburg komt daar ook niets uit dan overweeg ik te stoppen met de fs1 hobby.
er zijn 3 fs1 brommers hier 1 ligt in onderdelen op zolder omdat het blok maar niet af komt de ander staat in de schuur heeft ook blok problemen
de tot nu toe meest betrouwbare geeft ook al een jaar nu niets dan problemen.
er staat een Tzr waar ik maar naar hoef te kijken en hij loopt natuurlijk is die vergelijking niet echt eerlijk er zit 40 jaar tussen zo een Tzr is
natuurlijk betrouwbaarder dan dat een fs1 waarschijnlijk ooit geweest is, maar ik ben nog herstellende dus ik moet momenteel voor betrouwbaarheid kiezen.
aah nu lijkt het alsof ik het niet netjes of goed op bouw.
nou geloof mij maar ik bouw ze zeker goed en netjes op maar laten we niet vergeten het is oud en de nieuwe vervangings onderdelen zijn vaak minder
van kwaliteit.
laten we eerst eens afwachten wat de reparaties uit halen die ik in mijn vorige post heb aangekondigd.
Natuurlijk is het niet zo dat een fs1 van 40 jaar oud net zo betrouwbaar is als een tzr van een paar jaar oud uitzonderingen zoals afgeragde daar gelaten natuurlijk