DTM kom je niet zomaar als fotograaf, logisch ook, want het is topsport met veel concurrentie het doet wat dat betreft niet onder aan F1. In principe mag ik vanuit mijn functie geen foto's maken direct van de auto's zelf, omdat we in principe toegang hebben tot dingen die eigenlijk alleen de monteurs van het eigen team zien en ze zijn er vrij strikt in (Duitsers he )
Vandaag op een beurs NOS 37 tands tandwielen gekocht, ot oliepeilstokje,
een 69'er carburateurrubber en een nieuwe koppelingskorf.
Er was ook nog een stand een NOS 257 cilinder zonder zuiger te koop aanbood voor €140
en ook een NOS 2f2 cilinder voor €140 en een 16 carb voor €80 Heb hem veel succes gewenst met de verkoop
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Swift hoeft voor de APK alleen maar nieuw voorbandje. Axiaal as had een beetje speling, maar was met wat smering en een klap opgelost.
Reservewiel bleek niet goed te zijn (en RV had een bobbel, dus vervangen door reserve), dus ik neem maar meteen 2 nieuwe bandjes, dan kan mijn goede die er nu nog op zit, als reserve gaan dienen.
Dan kan ik er weer 13 maandjes tegenaan Niet stuk te krijgen die krengen.
Ja, was ook een optie, maar nu kosten ze 50 euro/st incl montage, en heb ik gewoon hetzelfde type aan beide kant etc, dus overleef ik ook wel. En dan hoef ik zelf niet op zoek en overal langs te gaan en zelf te beoordelen.
Garage waar ik hem had gekocht had er ook goede gebruikte banden opgezet.. Dus doe het nu ietsjes beter met hoop op langere/betere levensduur.