nu heeft een fs1 een platenframe dus dat gaat wat voetjes in de aarde hebben.
nu was ik vanmorgen mijn photobucket aan het opruimen en kwam deze oude foto
uit 1979 tegen.

Het is mijn in 1978 nieuw gekochte RD, nu zit ik te denken tzr buizenframe rd buizenframe
misschien is het een betere optie een rd van dit model te gebruiken om het tzr blok onder te maken.
wat belangrijk is zijn de maten en de plaats van de blok bevestiging en hoe wijd is de achterbrug.
kan ik hier een tzr achterwiel met de schijfrem kwijt.
de voorvork is geen probleem het tzr balhoofd kan in een fs1 frame dus ook in een rd frame ook de stuurbediening kan op een normaal stuur.
ik zou dus veel onderdelen van de tzr kunnen gebruiken maar het uiterlijk moet dan wel een rd zijn.
als de maten een beetje overeen komen wil ik van een rd gebruiken frame achterbrug zadel tank zijkapjes en middenbok.
van de tzr de rest als vork draadboom wielen en eventueel een uitlaat.
de spatborden moet over nagedacht worden omdat de achterband behoorlijk breed is.
maar alles staat of valt met de maten van een rd frame.
ik wil dit model rd omdat ik die mooier vind als de opvolgers van dit model.
heet dit model gewoon rd of wat dit om verwaring met het nieuwere model te voorkomen