Dat zou weleen racing green (metallic) kunnen zijn. In de vroege jaren van de autosport hadden de racewagens van ieder land een andere kleur. Zo hadden bijvoorbeeld Engeland de kleur groen en Duitsland de kleur zilver. Die Duitsers haden dus wel wat mazzel, want die konden met ongelakte wagens rijden en dat scheelde weer gewicht .
fs1willem schreef:Dat zou weleen racing green (metallic) kunnen zijn. In de vroege jaren van de autosport hadden de racewagens van ieder land een andere kleur. Zo hadden bijvoorbeeld Engeland de kleur groen en Duitsland de kleur zilver. Die Duitsers haden dus wel wat mazzel, want die konden met ongelakte wagens rijden en dat scheelde weer gewicht .
Jeti schreef:Gewoon naar een verfwinkel / grotere bouwmarkt gaan en een kleurtje uitzoeken die je zelf mooi vindt en zelf aan de slag gaan
Of wil je het helemaal laten spuiten enzo?
Ik vind dat rode wat je nu hebt trouwens ook een mooie kleur.
Wel het is zo, ik heb iets voor de kleur groen, ik vind die prachtig. Maar dit rood vind ik iets te fel dus ik dacht aan 'vintage burgundy'.
Dus op dit moment moet ik kiezen tussen:
Jeti schreef:je hebt het iig goed uitgezocht. maar ga je het laten spuiten, of zelf doen?
het gaat alleen om de tank toch, of laat je de oren en/of koplamp ook meespuiten?
en wellicht heeft de bouwmarkt een kleur die erop lijkt en je ook mooi vindt. lekker low budget, en erg leuk om zelf te doen!
Wel ik zou het graag zelf doen omdat het dan weinig kost,
maar mijn beste vriend heeft dat ook zelf gedaan en 3 keer opnieuw kunnen doen omdat er ofwel een vlieg op hing, kattenhaar op zat, zijn broer er was tegen gelopen.
Dus heeft hij de prijs moeten betalen van het te laten doen.
Als je groen wil pak dan een 3e9 tank en spuit hem in het orri groen van de 3e9
is nog orri ook er zijn vast wel belgjes die een 3e9 / 2ru tank willen ruilen voor deze veel mooiere tank qua model bedoel ik dan he.
oja ook de zijkappen mee ruilen dan.
je mist dan alleen het 3e9 luchtfilter nog maar die liggen er zat ergens te verstoffen.
2e optie dat burgund rood dat is makkelijk zelf te spuiten is geen mettalic en ook ori 2f2.
voorbeelden van beiden kleuren staan wel op t forum ergens.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man schreef:Als je groen wil pak dan een 3e9 tank en spuit hem in het orri groen van de 3e9 is nog orri ook er zijn vast wel belgjes die een 3e9 / 2ru tank willen ruilen voor deze veel mooiere tank qua model bedoel ik dan he. oja ook de zijkappen mee ruilen dan. je mist dan alleen het 3e9 luchtfilter nog maar die liggen er zat ergens te verstoffen. 2e optie dat burgund rood dat is makkelijk zelf te spuiten is geen mettalic en ook ori 2f2. voorbeelden van beiden kleuren staan wel op t forum ergens.
Ik wil nu niet moeilijk doen, maar ik vind de 2F2 tank een van de mooiste die er is.... en op de 2de plaats die van een 1j5.
Dus echt ruilen zal er niet inzitten. ^^
Smalle tank is naar mijn mening ook het mooiste op een FS1. Ik zou een set kleurstaaltjes pakken en kijken wat je zelf het mooiste vindt, daar draait het uiteindelijk toch om ?
Ik ben echt jaloers op hem, ik vind dat ook een prachtige brommer.
En ik wou ook zo'n kleur met een kontje maar nu vind ik mijn zadel ook wel goed.
Juist een sierstreepje zou ik graag nog hebben, maar ik weet niet of je die apart zonder buddy kan vinden.