Wist je dat #15
-
- 7500km gereden
Jens36 schreef:In het artikeltje hebben ze het wel over de RDM.
ok, ok, wel, als je dan verglijkt met een 3ep/2ru zit je ook aan dezelfde prijzen

En niet echt een opvolger, aangezien de eerste rd van 73 was, niet zoveel later dan de eerste fs1

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 2500km gereden
In Nederland is de rd vanaf 1978 geleverd en was eigenlijk wel bedoeld als de opvolger van de fs1.
ze werden naast elkaar verkocht alleen het punt was de fs1 naast de rd werd wel steeds verkocht
terwijl de rd maar bleef staan.
ik heb in 78 wel een nieuwe gekocht ik kreeg hem voor 1799 gulden toen dezelfde prijs als de fs1 dx
die er naast stond.
alleen kreeg ik bij de rd meer gedaan omdat de winkel er vanaf wou zoals chromen koplamp en oren
een ander stuur een dikke achterband en de bussen werden uit de uitlaat gehaald.
grote cilinders en ander opvoer spul was er toen nog niet in nederland waarschijnlijk is dat een van de redenen
dat de rd het in nederland niet gered heeft.
ik heb met de rd nooit echt schik gehad omdat hij me verschillende keren heeft laten staan , hij had een probleem
dat nu waarschijnlijk makkelijk opgelost zou kunnen worden door gewoon op mengsmering te gaan rijden.
toen was dat niet mogelijk ivm fabrieks garanties.
uiteindelijk heb ik deze rd maar 3 maanden gehad toen had de dealer er ook genoeg van en is de brommer
in overleg omgeruild voor een 2f2 fs1 dx.
de rd heeft nog zeker 10 jaar onder een afdak gestaan en is toen de zaak over ging op alleen fietsen met de rest
mee verkocht aan een handelaar.
ze werden naast elkaar verkocht alleen het punt was de fs1 naast de rd werd wel steeds verkocht
terwijl de rd maar bleef staan.
ik heb in 78 wel een nieuwe gekocht ik kreeg hem voor 1799 gulden toen dezelfde prijs als de fs1 dx
die er naast stond.
alleen kreeg ik bij de rd meer gedaan omdat de winkel er vanaf wou zoals chromen koplamp en oren
een ander stuur een dikke achterband en de bussen werden uit de uitlaat gehaald.
grote cilinders en ander opvoer spul was er toen nog niet in nederland waarschijnlijk is dat een van de redenen
dat de rd het in nederland niet gered heeft.
ik heb met de rd nooit echt schik gehad omdat hij me verschillende keren heeft laten staan , hij had een probleem
dat nu waarschijnlijk makkelijk opgelost zou kunnen worden door gewoon op mengsmering te gaan rijden.
toen was dat niet mogelijk ivm fabrieks garanties.
uiteindelijk heb ik deze rd maar 3 maanden gehad toen had de dealer er ook genoeg van en is de brommer
in overleg omgeruild voor een 2f2 fs1 dx.
de rd heeft nog zeker 10 jaar onder een afdak gestaan en is toen de zaak over ging op alleen fietsen met de rest
mee verkocht aan een handelaar.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 5000km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
goed gedaan makker 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 500km gereden