Tombo schreef:Of niet (denk dat er maar weinig bedrijven zijn waar je zo'n volle S80 kan/mag huren )
Welnee die dingen koop je al voor een habbekrats zulke exclusieve auto,s zijn het niet
Ik heb het over nieuw En dan nog, een baas ziet je al aankomen 'Ja, hij weegt bijna 1600 kg, loopt 1:10 op benzine en hij heeft energielabel G' Maar idd, ik zie ze op elke hoek van de straat staan
Laatst gewijzigd door Tombo op 10 jan 2014, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Tombo schreef:Of niet (denk dat er maar weinig bedrijven zijn waar je zo'n volle S80 kan/mag huren )
Welnee die dingen koop je al voor een habbekrats zulke exclusieve auto,s zijn het niet
Voor jou een habbekrats dat weten we nu wel. Maar er zijn ook mensen die hard moeten sparen voor een leuke auto. Zo ,ik schei er mee uit. Voordat.
Je bent nogal licht geraakt zeg ik bedoel ermee dat de meest directie auto annex lease auto,s zijn geweest en na hun taak te hebben volbracht voor weinig aangeboden worden voor rond de 5000 koop je een hele nette en vele hebben dan slechts enkele eigenaren gehad ....
wist je dat morgen nog eens wat brommers oppikken in het noorden van nederland,
en dan met de vriendin even stoppen in nijmegen om de toerist uit te hangen.
iemand aanraders waar we best passeren/parkeren?
Yamaha rd50m schreef:wist je dat morgen nog eens wat brommers oppikken in het noorden van nederland, en dan met de vriendin even stoppen in nijmegen om de toerist uit te hangen. iemand aanraders waar we best passeren/parkeren?
Je kunt even in De Onderbroek kijken, weet niet of ze open zijn.