Wat zit je tegen vandaag V7

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
David
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door David »

Dat ik een cadeaubon had gekregen voor met een lambo te gaan rijden deze maandag maar is niet doorgegaan, bedrijf had niets meer laten weten
Nu blijkt het bedrijf genaamd traffic control failliet te zijn en als ik eens rondkijk op het internet blijken het 1e klasse oplichters te zijn die niets anders deden dan mensen om de tuin leiden met smoesjes zoals
"de wagen is stuk" tot 3x op rij :speachless:
De verantwoordelijken zijn afkomstig uit Almere genaamd: Rutger Van Den Brule en Liesbeth Oerlemans.
Helaas kan ik er geen contactgegevens van vinden dus naar mijn centjes (administratiekosten) en die van mijn vriendin zal ik kunnen fluiten denk ik :evil:
Laatst gewijzigd door David op 09 jan 2014, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
fs1willem
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door fs1willem »

David schreef:Dat ik een cadeaubon had gekregen voor met een lambo te gaan rijden deze maandag maar is niet doorgegaan, bedrijf had niets meer laten weten
Nu blijkt het bedrijf genaamd traffic control failliet te zijn en als ik eens rondkijk op het internet blijken het 1e klasse oplichters te zijn die niets anders deden dan mensen om de tuin leiden met smoesjes zoals
De verantwoordelijk zijn afkomstig uit Almere genaamd: Rutger Van Den Brule en Liesbeth Oerlemans.
Helaas kan ik er geen contactgegevens van vinden dus naar mijn centjes (administratiekosten) en die van mijn vriendin zal ik kunnen fluiten denk ik :evil:

Zo was er daar in de buurt ook een bedrijfje dat cadeaubonnen voor een vliegles in een Cessna uitgaf... ook failliet... bonnen kunnen ook de open haard in :cry: .

Ook een reden dat ik zelf nooit cadeaubonnen weggeef. Als je dan toch niet weet wat je iemand moet geven, geef dan gewoon contant geld. Dat blijft altijd geldig en gaat nooit failliet (behalve in Amerika binnenkort :roll: ).
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door Pa_Tombo »

Even gegoogeld.
Dit bedrijf was in 2011 al actief met duistere praktijken .
Was in vara -kassa toen.
David
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door David »

fs1willem schreef:
David schreef:Dat ik een cadeaubon had gekregen voor met een lambo te gaan rijden deze maandag maar is niet doorgegaan, bedrijf had niets meer laten weten
De verantwoordelijk zijn afkomstig uit Almere genaamd: Rutger Van Den Brule en Liesbeth Oerlemans.

Zo was er daar in de buurt ook een bedrijfje dat cadeaubonnen voor een vliegles in een Cessna uitgaf... ook failliet... bonnen kunnen ook de open haard in :cry: .

Ook een reden dat ik zelf nooit cadeaubonnen weggeef. Als je dan toch niet weet wat je iemand moet geven, geef dan gewoon contant geld. Dat blijft altijd geldig en gaat nooit failliet (behalve in Amerika binnenkort :roll: ).

Haha das helemaal waar, achja toch een wijze les van geleerd om het positief te bekijken :P
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

maandag de 13 e laat een ##%#%#^@( zijn fiets tegen me motor laten vallen .grrrrrrrrrrr .
dader bekend dus word wel verhaald maar zo zonde (sommige stickers zijn er niet meer grrrr)
Afbeelding Afbeelding

nu maar eens kijken wie dit gaat oplossen heb een offerte in huis maar zo zonde om de stickers te verneuken (sorry)
misschien airbrussen?
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Zonde man.
Yamaha Sheriff 1981
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

vrijdag-gevoel :evil:
Niels
Site Admin
Site Admin

Re: Wat zit je tegen vandaag V7

Bericht door Niels »

Dat je uit een Toyota Prius niet in een Lexus IS moet stappen :lol:
De Toyota heeft nogal wat gas nodig om van zijn plek te komen... als je diezelfde hoeveelheid gas dan bij de IS geeft vlieg je weg :lol:
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door Pa_Tombo »

Loser auto :twisted:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Das bijna hetzelfde als van een elektrische fiets, op een yamaha r6 springen! :P
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Niels schreef:Dat je uit een Toyota Prius niet in een Lexus IS moet stappen :lol:
De Toyota heeft nogal wat gas nodig om van zijn plek te komen... als je diezelfde hoeveelheid gas dan bij de IS geeft vlieg je weg :lol:

Dat heb ik met de auto's van m'n werk, van die Astra's en Megane's ecogebakjes, 1.3 en 1.5 dieseltjes :( En je moet nog zelf schakelen ook!
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

een tegenvaller is dat mijn forum weg is , op zich niet zo erg dat het weg is als forum het zat al een jaar of 2 op slot
maar het had wel weer een keer open gemoeten.
ik had er de afgelopen 2 jaar best wel wat tijd in gestoken en werk van gemaakt het was een forum geworden waar eigenlijk alleen
de Nederlandse Yamaha schakel brommers behandeld werden.
veel van wat er op stond had ik wel in een back up op mijn pc maar dat ben ik afgelopen jaar kwijt geraakt door een virus op mijn pc.
het schriftelijke gedeelte vind ik nog niet zo erg dat typ ik wel weer opnieuw.
maar ik had omdat het ook om de Nederlandse fs1 ging een bijna unieke foto verzameling foto,s er op staan van bijna alle kleuren in Nederland geleverd
dus met trappers dit is nu verloren gegaan.
nu ben ik wel weer op het net aan het zoeken maar het valt behoorlijk tegen ik zit nu op nog geen 10% van de foto,s die ik kwijt ben.
ik heb intussen een nieuw forum aan gemaakt maar wat hier op komt daar maak ik wel back ups van op cd tenminste van de foto,s en zo.
ik ben nu bezig met een afstreep lijstje welke kleuren (types) ik wel en niet heb daar vul ik mijn loze uurtjes mee nu :mrgreen:
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door Pa_Tombo »

Jos ,geef eens een link naar het forum?
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Daar staat nog niks op wilfred ik heb m eergister pas aan gemaakt.
ik verzamel nu eerst een hoop op de pc en maak er dan forum onderwerpen van.
het gaat daar dan wel over yamaha maar het zal niet op dit forum lijken
dat heeft weinig zin in mijn ogen het is anders omdat er alle yamaha schakelbrommers
behandelt worden oud en modern de fs1 is er slechts een onderwerp.
maar zo gauw er wat op staat geef ik je de link wilfred :wink:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Bier op :evil:
Plaats reactie