Dat ik nog 1m over had om te remmen dat telt blijkbaar niet.
Dat is dus weer eens 110 euro weggegooid geld.

Jeti schreef:Oei..
Kop op, volgende keer haal je het!
Mihramoon schreef:(kwestie van dat ik de enigste van 4 mensen die wist wat de profieldiepte van de band was...)
Mihramoon schreef:Ik ben gebuisd op mijn praktijk examen van de brommer omdat ik 1km/u te traag reed voor de rem-test.
Jeti schreef:Mihramoon schreef:(kwestie van dat ik de enigste van 4 mensen die wist wat de profieldiepte van de band was...)
Je weet wat Nederlanders over Belgen roepen he.. Dus wellicht niet zo'n verstandige uitspraak hier
Moet je dat technische-vragen-gedeelte dan ook opnieuw doen, of blijft dat staan zeg maar?
the_destroyers schreef:Mihramoon schreef:Ik ben gebuisd op mijn praktijk examen van de brommer omdat ik 1km/u te traag reed voor de rem-test.
Tsja regels zijn regels. Zeker bij die remtest.
Heb het ook 2maal zien gebeuren. Ikzelf reed altijd goed door en dan alles dicht!
Heb er es een gesprek over gehad met de examenbegeleider en die zei dat de remtest onontbeerlijk was.
En dat die 50 echt de minimumsnelheid is.
Maar idd flink balen en ik mocht met mn fs1, dus ik reed mooi 60
hans.m schreef:ik heb nooit een praktijkexamen gedaan wel met de bromfiets. maar heu hoe kan 50km de min snelheid zijn als een bromfiets max 45 mag?![]()
of bedoel je met het motorexamen? Weet al niet meer hoe snel je daar moest rijden.
@Kaat, Jammer. Volgende keer hopelijk beter. Heb mijn praktijkexamen met de auto ook 2x gedaan.
Mihramoon schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik 7 jaar universiteit ga moeten doen, waarvan 2 jaar full master en 2 jaar Part time Master-na-Master gemengd met een stage.