Yamaha rd50m schreef:idd, niets zo leuk als studeren :p
Zeker in deze tijd ik probeer dat ook aan m'n dochter uit te leggen maar ja ze is een beginnende puber van 13 en wat weet die oude l*l van een pa nou eigenlijk
Het is ook omdat ik werkzekerheid wil, maar toch 7 jaar klinkt zo veel. Achja, sowieso 5 jaar en die laatste 2 jaar Moet ik niet doen maar zou ik graag willen doen.
ik zou ook eerst gewoon beginnen met een bachelor, en dan zien. Ik had 9 jaar geleden nooit kunnen voorspellen dat ik de master zou halen die ik nu heb
Mihramoon schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik 7 jaar universiteit ga moeten doen, waarvan 2 jaar full master en 2 jaar Part time Master-na-Master gemengd met een stage.
Mihramoon schreef:Het is ook omdat ik werkzekerheid wil, maar toch 7 jaar klinkt zo veel. Achja, sowieso 5 jaar en die laatste 2 jaar Moet ik niet doen maar zou ik graag willen doen.
Ik had me geïnformeerd voor architectuur (eerste 5 jaar) maar ik zou graag oude gebouwen zoals kastelen enzo restaureren, en dat is dan nog 2 jaar monument en omgevings onderhoud ofzoiets.
zowel mijn overbuurman zoekt nog een jong iemand die zijn architectenbureau overneemt, en toen hij hoorde dat ik dat ging studeren zei hij dat ik bij hem 2 jaar stage (wat eigenlijk gewoon werken is onder leiding van een ervaren architect is) mag doen, Dus laat ons zeggen dat ik daar waarschijnlijk ga werken.
Mihramoon schreef:zowel mijn overbuurman zoekt nog een jong iemand die zijn architectenbureau overneemt, en toen hij hoorde dat ik dat ging studeren zei hij dat ik bij hem 2 jaar stage (wat eigenlijk gewoon werken is onder leiding van een ervaren architect is) mag doen, Dus laat ons zeggen dat ik daar waarschijnlijk ga werken.
Ach meissie wat is 2 jaar als je bedenkt hoe lang ze vroeger deden over een kerk bouwen
Mihramoon schreef:zowel mijn overbuurman zoekt nog een jong iemand die zijn architectenbureau overneemt, en toen hij hoorde dat ik dat ging studeren zei hij dat ik bij hem 2 jaar stage (wat eigenlijk gewoon werken is onder leiding van een ervaren architect is) mag doen, Dus laat ons zeggen dat ik daar waarschijnlijk ga werken.
Ach meissie wat is 2 jaar als je bedenkt hoe lang ze vroeger deden over een kerk bouwen
Misschien is het niet het belangrijkste maar al een schadevergoeding gevraagd, kan je aardig wat geld uit halen, dan kan je haar een mooi cadeautje kopen!