Mogelijk dat er ook nog wat gasten hier uit Ede komen, zijn ook toffe peren. Ik heb trouwens een steun voor m'n telefoon op ebay besteld, en ik heb nu een programma om routes in te laden! Dus daar kan ik denk ik wel wat mee tijdens de rit
Tombo schreef:Mogelijk dat er ook nog wat gasten hier uit Ede komen, zijn ook toffe peren. Ik heb trouwens een steun voor m'n telefoon op ebay besteld, en ik heb nu een programma om routes in te laden! Dus daar kan ik denk ik wel wat mee tijdens de rit
We zijn welkom op de camping ,maaaaaaarrrrrrrr geen open vuur meer en de muziek voor ons zelf spelen en niet voor de hele camping. Zijn wat klachten binnen gekomen laatste keer. Dit heeft Toine mij gevraagd door te geven aan een ieder die gaat komen.
rob-w-c schreef:We zijn welkom op de camping ,maaaaaaarrrrrrrr geen open vuur meer en de muziek voor ons zelf spelen en niet voor de hele camping. Zijn wat klachten binnen gekomen laatste keer. Dit heeft Toine mij gevraagd door te geven aan een ieder die gaat komen.
Als er zaterdag 19 april een rit gepland is , dan wil ik graag meegaan als dit mogelijk is , wat de kosten zijn voor die dag dat hoor in dan wel . groeten Pierke
rob-w-c schreef:We zijn welkom op de camping ,maaaaaaarrrrrrrr geen open vuur meer en de muziek voor ons zelf spelen en niet voor de hele camping. Zijn wat klachten binnen gekomen laatste keer. Dit heeft Toine mij gevraagd door te geven aan een ieder die gaat komen.
We zijn toch nog wel welkom in de kroeg hoop ik?
We zijn verder nog steeds van harte welkom. En voor de mensen die alleen zaterdag komen zijn er geen kosten.
De laatste 'grote' meeting daar is er wel een flinke fik gebouwd volgens mij, maar de allerlaatste keer moet de dag voor de rit van Klimmen zijn geweest, toen zijn jullie 1 nacht geweest.
Tombo schreef:De laatste 'grote' meeting daar is er wel een flinke fik gebouwd volgens mij, maar de allerlaatste keer moet de dag voor de rit van Klimmen zijn geweest, toen zijn jullie 1 nacht geweest.