Nu klaar voor de volgende FS1?

HotWheels schreef:Lijkt me een goede deal, om wat comfortabel te kunnen sleutelen komt wat overdekte ruimte goed van pas.
Begrijp echter niet dat je van een 2F2 een motor kunt maken (met motorfietspapieren bedoel ik dan)
Jeti schreef:Een NL brommer kenteken krijg je in BE niet op motorfiets kenteken.
Dan moet je een NL motor kenteken (met frame uiteraard) hebben om in te voeren in BE. Ik heb ze nog nooit aangeboden zien worden. En een Belg kan dat hier niet omkeuren naar motorfiets.
Mihramoon schreef:Jeti schreef:Een NL brommer kenteken krijg je in BE niet op motorfiets kenteken.
Dan moet je een NL motor kenteken (met frame uiteraard) hebben om in te voeren in BE. Ik heb ze nog nooit aangeboden zien worden. En een Belg kan dat hier niet omkeuren naar motorfiets.
Maar je kan in België een brommer zonder Nederlands kenteken als motorfiets inschrijven met een gelijkvormigheidsattest dat je hier ergens kan aanvragen.
Ik laat wel iets meer weten, als het zover is!
Niek de Rijcke schreef:Wist je dat er een feministische golf over het forum gaat![]()
![]()
Mihramoon schreef:Niek de Rijcke schreef:Wist je dat er een feministische golf over het forum gaat![]()
![]()
Mijn schuld?
Mihramoon schreef:Zoals onlangs, mensen zeggen dat ik een lesbienne ben omdat ik een brommer, heb en daar dan nog zelf aan sleutel ook?
Jeti schreef:Mihramoon schreef:Zoals onlangs, mensen zeggen dat ik een lesbienne ben omdat ik een brommer, heb en daar dan nog zelf aan sleutel ook?
Draag je ook een tuinbroek, platte schoenen en heb je kort haar?