Pa_Tombo schreef:Koude en vochtige lucht bevat meer zuurstof. En verbranding heeft zuurstof nodig ,dus ? Je raad het al. Meer zuurstof is een betere verbranding.
kolpt . maar pas wel op, met snelle brommers moet je eigenlijk een andere sproeier plaatsen
ginofs1 schreef:wist je dat ik van dit jaar tot nu toe de grootste vis gevangen heb in de ebo spanje. elk jaar is er een prijs van 2500 euro voor de grootste vis.
Wist je dat ik eindelijk op kot kan? Ik zal zelf werken en studeren omdat m'n ouders het niet willen betalen. Dat zal waarschijnlijk wel betekenen dat ik binnenkort geen zwaarder machientje kan betalen, maar dan ben ik toch al niet 21 uur per week onderweg Ik hoor het FS1'tje niet klagen maar de kans is groot dat ie uiteindelijk toch effe vakantie pakt!
Nickvdb schreef:Wist je dat ik eindelijk op kot kan? Ik zal zelf werken en studeren omdat m'n ouders het niet willen betalen. Dat zal waarschijnlijk wel betekenen dat ik binnenkort geen zwaarder machientje kan betalen, maar dan ben ik toch al niet 21 uur per week onderweg Ik hoor het FS1'tje niet klagen maar de kans is groot dat ie uiteindelijk toch effe vakantie pakt!