Wat zit je tegen vandaag V7
- NIX
- 10000km gereden
Re: Wat zit je tegen vandaag V7
Jullie hebben toch wel alles wat je ving opgegeten, he?
- Tombo
- 17500km gereden
Ik denk dat we dan p.p. een paar honderd kg zwaarder zouden zijn, dat ging 'm niet worden.
Dat heb je goed!
marco schreef:Beter moe van het vissen dan van het werken.
Dat heb je goed!
-
- 5000km gereden
Voor het eerst in mijn leven segmenten gebroken bij het monteren van de cilinder... DOM DOM DOM
En dan nog bij de hercules, jeeeej leuke zoektocht voor de boeg

En dan nog bij de hercules, jeeeej leuke zoektocht voor de boeg

- hans.m
- 1500km gereden
en dat voor een autotechnoloog ai ai ai 

- NIX
- 10000km gereden
Bricoleur.
-
- Tombo is mijn testpiloot
Jens36 schreef:Voor het eerst in mijn leven segmenten gebroken bij het monteren van de cilinder... DOM DOM DOM
En dan nog bij de hercules, jeeeej leuke zoektocht voor de boeg![]()
ik heb hier een doos vol met zuigerveren.
kom maar langs met je cilinder en zuiger of stuur ze even op.
ze zitten er vast tussen

-
- 5000km gereden
Blijkbaar kun je ze nog gewoon bestellen. Héhéhé opluchting!
Toch bedankt Gino, zal ik zeker en vast onthouden... alé ni da ik het nog is wil doen natuurlijk
Toch bedankt Gino, zal ik zeker en vast onthouden... alé ni da ik het nog is wil doen natuurlijk

- NIX
- 10000km gereden
ginofs1 schreef:Jens36 schreef:Voor het eerst in mijn leven segmenten gebroken bij het monteren van de cilinder... DOM DOM DOM
ze zitten er vast tussen
Goed dat ik dat ook weet.
jij weet niets

- Wiking
- 500km gereden
Eigenlijk gisteravond, ik rijd door Breda om mijn dochter op te halen lekker op de brommer ik rem een beetje af omdat ik een stoplicht nader terwijl ik een fietser voorbij ga, ineens staat er een snorscooter dwars midden voor mijn neus dus ik vol in de ankers maar te laat en vlak voor ik stil sta knal ik er tegen. Die pipo bleef maar gewoon staan met beide voeten aan de grond dus ik op m'n muil.
Sorry zegt hij half lachend en ik was woest! Ik zeg vuile randdebiel ten eerste moet je op je eigen weghelft blijven een haakse bocht rustig nemen zodat je met je IQ van 20 op je eigen helft blijft verrekte pipo.. enfin ik was woest! ik kijk naar m'n brommer en zie dat er benzine uit m'n kraan komt ik denk oh kat benzine kraan kapot en ik moet nog 10km heen en 30 terug.
Het kwam en maar langzaam uitgedruppeld dus ik denk gauw m'n dochter halen en naar huis om een nieuwe kraan te monteren ( genoeg reserve delen liggen gelukkig) ik kijk naar m'n linker trappen en die was helemaal verbogen in het midden de rest was gelukkig heel (op een paar schrammen bij mij na dan)
Ik weer thuis gekomen naar drup gewijs een spoor van benzine te hebben gemaakt de jerrycan erbij gepakt om m'n tank te legen. Blijkt dat door de tik een beetje los was gegaan en ik kon hem gewoon aandraaien en het lekken stopte.
Als er iemand hier een zwarte linker Yamaha trapper heeft liggen die nog goed is hoor ik dat graag en kan ik die kromme vervangen.
Sorry zegt hij half lachend en ik was woest! Ik zeg vuile randdebiel ten eerste moet je op je eigen weghelft blijven een haakse bocht rustig nemen zodat je met je IQ van 20 op je eigen helft blijft verrekte pipo.. enfin ik was woest! ik kijk naar m'n brommer en zie dat er benzine uit m'n kraan komt ik denk oh kat benzine kraan kapot en ik moet nog 10km heen en 30 terug.
Het kwam en maar langzaam uitgedruppeld dus ik denk gauw m'n dochter halen en naar huis om een nieuwe kraan te monteren ( genoeg reserve delen liggen gelukkig) ik kijk naar m'n linker trappen en die was helemaal verbogen in het midden de rest was gelukkig heel (op een paar schrammen bij mij na dan)
Ik weer thuis gekomen naar drup gewijs een spoor van benzine te hebben gemaakt de jerrycan erbij gepakt om m'n tank te legen. Blijkt dat door de tik een beetje los was gegaan en ik kon hem gewoon aandraaien en het lekken stopte.
Als er iemand hier een zwarte linker Yamaha trapper heeft liggen die nog goed is hoor ik dat graag en kan ik die kromme vervangen.
- NIX
- 10000km gereden
NIX schreef:ginofs1 schreef:Jens36 schreef:Voor het eerst in mijn leven segmenten gebroken bij het monteren van de cilinder... DOM DOM DOM
ze zitten er vast tussen
Goed dat ik dat ook weet.
jij weet niets
Zit je weer te wijzigen ipv te citeren, ouwe?
-
- 2500km gereden
Ik kreeg gisteren te horen dat een kennis plotseling is overleden aan een hersenbloeding hij was pas 37 jaar.
hij was meer een vriend van mijn zus hij was een van de getuige bij haar huwelijk, nu overlijden er wel meer mensen
aan een hersenbloeding maar 37 jaar is toch wel jong, ik schrok er in ieder geval wel van.
hij was meer een vriend van mijn zus hij was een van de getuige bij haar huwelijk, nu overlijden er wel meer mensen
aan een hersenbloeding maar 37 jaar is toch wel jong, ik schrok er in ieder geval wel van.
- Rikkert
- 100km gereden
fs1man schreef:Ik kreeg gisteren te horen dat een kennis plotseling is overleden aan een hersenbloeding hij was pas 37 jaar.
Gecondoleerd, verschrikkelijk zeg...
- marco
- Sheriff of the Posbank
Morgen weer aan het werk na 3 weken vakantie 

-
- Tombo is mijn testpiloot
ja dat is weer even wennen. je hebt wel laat vakantie voor nh
- marco
- Sheriff of the Posbank