Yamaha rd50m schreef:wist je dat volgende week verhuizen
wist je dat deze avond al een garagebox gaan halen om bij in de garage te zetten
wist je dat de MG te koop staat
Heu een garagbox in een garage

Yamaha rd50m schreef:wist je dat volgende week verhuizen
wist je dat deze avond al een garagebox gaan halen om bij in de garage te zetten
hans.m schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat volgende week verhuizen
Heu een garagbox in een garage![]()
Yamaha rd50m schreef:hans.m schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat volgende week verhuizen
ow, dat moest bij in de tuin zijn :p
hans.m schreef:Yamaha rd50m schreef:hans.m schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat volgende week verhuizen
ow, dat moest bij in de tuin zijn :p
alé, ik was het mij al helemaal aan het inbeelden![]()
Kunt ge niet beter ineens een hangar zetten ofzo, kwestie van toestanden zoals bij Richard te vermijden![]()
Niek de Rijcke schreef:Wist je dat: geslaagd voor rijexamen wist je dat, nu met ouders rijden tot 18e verjaardag, en das 30 juni volgend jaar, wist je dat: zoeken naar autotje is begonnen, wist je dat ik zit te denken aan Volvo Amazon of Chevy pickup uit de ''50's
Niels schreef:Wist je dat vanaf februari weer naar Nederland verhuizen
Jeti schreef:Niels schreef:Wist je dat vanaf februari weer naar Nederland verhuizen
Huh.. Nu wel weer definitief?
Viel het toch tegen? Want je zou eigenlijk langer blijven toch (of eigenlijk 'definitief').
Gelukkig heb je je FS1 niet verkocht
Niels schreef:Jeti schreef:Niels schreef:Wist je dat vanaf februari weer naar Nederland verhuizen
Huh.. Nu wel weer definitief?
Viel het toch tegen? Want je zou eigenlijk langer blijven toch (of eigenlijk 'definitief').
Gelukkig heb je je FS1 niet verkocht
Het werk enzo valt hier niet tegen, maar de regio heeft behoorlijk weinig te bieden.
Je moet voor alles ver rijden en veel moeite doen en ik heb daar geen zin meer in.
Daarbij is vanwege de grens met Zwitserland de huizenmarkt hier net als in Nederland en dan woon ik toch liever in Nederland, waar iets te doen is en waar je faciliteiten bij de hand hebt.
Lever er wel behoorlijk op bruto salaris voor is, maar veel dingen zijn in Nederland ook weer goedkoper (ziektekostenverzekering, mobiele telefoon, internet, tv).
Heb nu werk in de regio Den Haag en mijn vriendin komt ook mee![]()
marco schreef:Huizen genoeg te koop dus je vind wel wat.