welke cillinder
-
- 100km gereden
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 25 jun 2014, 19:37
- Locatie: Zwolle
welke cillinder
Hoi allemaal, een maat van mij heeft een fs1 gekocht waar een 60cc op zit.
Hij wil deze weer terugbouwen naar 50cc en wil daarvoor de onderdelen bij JMPB weg gaan halen.
Het budget is niet al te groot.. wat zouden jullie doen?
Groeten
Hij wil deze weer terugbouwen naar 50cc en wil daarvoor de onderdelen bij JMPB weg gaan halen.
Het budget is niet al te groot.. wat zouden jullie doen?
Groeten
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23444
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- 100km gereden
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 25 jun 2014, 19:37
- Locatie: Zwolle
Re: welke cillinder
Gewoon die van jmpb dus?
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Re: welke cillinder
Wat voor 60cc is het?
Als het een goede ajh is, vind je misschien ook wel iemand die wil ruilen ofzo.
Als het een goede ajh is, vind je misschien ook wel iemand die wil ruilen ofzo.
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18359
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Re: welke cillinder
Wat is je doel. Een imitatie 50cc FS1 cilinder loopt ook te hard
-
- 100km gereden
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 25 jun 2014, 19:37
- Locatie: Zwolle
Re: welke cillinder
Doel is om met nieuwe onderdelen te beginnen en een cilinderinhoud te hebben van 50cc. Als de boel iets te hard loopt is het geen probleem, zolang het maar onder de WOK-code blijft. De set van jmpb lijkt hem goed, het is alleen de vraag af die imi set een beetje betrouwbaar is.
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Re: welke cillinder
WOK code?
Kenteken mag sinds juli meteen ingenomen worden bij te hard.
Kenteken mag sinds juli meteen ingenomen worden bij te hard.
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Re: welke cillinder
Met het doel wat je wilt wordt bedoelt
of je wilt toeren of scheuren/
In de cilinder topic staat elk type cilinder uitgelegd met hun karaktereigenschappen.
Als je een nieuwe cilinder koopt bepaalt de mate van inrijden
de betrouwbaarheid, daar ben je dus zelf bij.
of je wilt toeren of scheuren/
In de cilinder topic staat elk type cilinder uitgelegd met hun karaktereigenschappen.
Als je een nieuwe cilinder koopt bepaalt de mate van inrijden
de betrouwbaarheid, daar ben je dus zelf bij.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10822
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: welke cillinder
Begin maar niet aan een FS1 cilinder. Die gaat alleen maar hard en hoor je op een kilometer aankomen. Neem een langzaam type cilinder. Kijk in de cilinderFAQ.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18359
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Re: welke cillinder
Idd. Zoek een F5B/2RU/2F2/257/3E8 cilidner o.i.d., er zijn vast wel wat forum leden die iets bruikbaars hebben liggen. Misschien dat Gino (ginofs1) nog wat heeft liggen, maar die is nu op vakantie.
Zo'n cilinder, i.c.m. een 10mm en een FS1 pijp zorgt ervoor dat je brommertje een krap aan tegen de 60 km/h loopt, dat is denk ik precies goed
Zo'n cilinder, i.c.m. een 10mm en een FS1 pijp zorgt ervoor dat je brommertje een krap aan tegen de 60 km/h loopt, dat is denk ik precies goed