Aan gezien ik gister met jeroen een 70cc cilinder voor mn 4takt blok had gehaald was ik net bezig met het allemaal zon beetje goed te kijgen, wil ik een nieuwe bougie in de kop draaien, blijkt dat het schroefdraad dol is Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? helicoil, opnieuw tappen ( denkt aan de maat van het bougie(tje) ( want het is zon heel kleintje) als je dat opnieuwe tapt, past dat ding er nog wel in?) Iemand een oplossing?
Ok oke, ja ik ben net gister naar leertouwer gereden met een viva shity, van af arnhem, ben niet echt vanplan om daar binnekort weer langs te gaan, maar we hebben hier in de buurt een breezan en een velba. Probeer het daar wel!
ps. net energie verspilt, naar gamma gefietst, met wind tegen, gamma medewerker zegt: heb nie
dus, net naar velba geweest: helicoil 70 euri en dan moest ik ook nog eens wachten tot dinsdag dus ben maar mooi naar de yamaha dealer in velp gegaan! hij heeft voormij (gratis) het helezooitje weer mooi getapt.
Zoals de monteur daar zelf zei : Da loopt weer als een tiet!
rise and shine schreef:dus, net naar velba geweest: helicoil 70 euri en dan moest ik ook nog eens wachten tot dinsdag dus ben maar mooi naar de yamaha dealer in velp gegaan! hij heeft voormij (gratis) het helezooitje weer mooi getapt.
Zoals de monteur daar zelf zei : Da loopt weer als een tiet!
jij blij dat je het niet bij die velba heb gedaan anders was je flink genaaid geweest