Grrr kutzooi.. heb eergister besteld bij jmpb, krijg ik *piep* bericht, dat ik die *piep* bestelling na 22 december heb gemaakt, dus dat ik m pas volgende week binnen krijg, omdat ze vrij nemen ofzo? k*t man.. anders had ik t overmorgen al af gehad .. want ik heb r haast mee..
Mja, ik had vanmorgen blokje weggebracht om afgebroken tapeind te laten uitboren, belt ie op dat ie het niet kan maken (er zat ook een linkse tap in afgebroken ). Staat al een maand ofzo stil en dan toch maar naar almere rijden om te laten fixen.
Ik ben ziek, dus heb maar (weer) mn spatborden de poetst (voor de 3e keer DEZE week ) Verveel me zo kei hard .
En omdat ik vandaag zon beetje de heledag in bed heb door gebracht kan ik nu niet meer slapen Dus nu maar naar Nico Dijkshoorn (geenstijl lamlul die kan lullen zonder ook nogmaar iets te vertellen ) aan het luisteren.
Môrge ga ik weer serieus iets met mn brommer doen, wat weet ik nog niet
Handyman schreef:Gisteren zo'n grote 60cc cilinderkop gevlakt met de schuurmachine... Met die glasplaatmethode schoot het niet echt op.
Reed vandaag als een tierelier !
Na de boormachinetuning nu dus ook de schuurmachinetuning.
Je vergeet de beiteltuning, zo hebben we bij ons op school een briggs & stratton 5 pk blok getuned. Kop afgevreest, maar dan iets te ver (kleppen krom), nieuwe kleppen erin en in de kop met een beitel wat kuiltjes gemaakt voor de kleppen
ik denk gewoon de schuurmachine die hij had liggen moet nl ook best gaan met n standaard vlakschuurmachine...
@handy. moet je hem nu niet nog ff navlakken met de glasplaat? ivm ronde kantjes die de schuurmachine achterlaat?
jeroenvans schreef:ik denk gewoon de schuurmachine die hij had liggen moet nl ook best gaan met n standaard vlakschuurmachine... @handy. moet je hem nu niet nog ff navlakken met de glasplaat? ivm ronde kantjes die de schuurmachine achterlaat?
Gewoon een B & D vlakschuur...
Wel met een beetje beleid uiteraard.
Hij lekt niet, dus ik vind het wel best zo.
Vandaag blokje naar almere gebracht om te laten repareren, we moesten toch in apeldoorn zijn dus kwamen we op de terugweg langs almere. Aardige vent en hij had heel wat leuk spul liggen in zijn schuurtje Stelling vol met cilinders en kopjes en stuk of 20 tankjes die ik heb zien hangen en natuurlijk bakken vol met spul en ook nog planken vol met carters. En dan heb ik nog niet eens alles gezien. Maar ja volgende week zaterdag kan ik hem misschien ophalen, zou mooi zijn want dan moeten we ook weer in apeldoorn zijn om de nieuwe auto (Ford mondeo 2005, blauw metallic, chroom enz. ) op te halen
Axel schreef:Vandaag blokje naar almere gebracht om te laten repareren, we moesten toch in apeldoorn zijn dus kwamen we op de terugweg langs almere. Aardige vent en hij had heel wat leuk spul liggen in zijn schuurtje Stelling vol met cilinders en kopjes en stuk of 20 tankjes die ik heb zien hangen en natuurlijk bakken vol met spul en ook nog planken vol met carters. En dan heb ik nog niet eens alles gezien. Maar ja volgende week zaterdag kan ik hem misschien ophalen, zou mooi zijn want dan moeten we ook weer in apeldoorn zijn om de nieuwe auto (Ford mondeo 2005, blauw metallic, chroom enz. ) op te halen
Tsja.. ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk voor moet dokken