Een goed georganiseerde meeting met prachtige auto's, motoren en brommers. Het thema dit jaar was Italië en alles wat van Italiaanse afkomst was stond deze keer apart op een veld. Het gros van de voertuigen stonden op het hoofdveld en daar was alles netjes in rijen opgesteld.
Voor mij was het een eerste keer en gelukkig waren er ook genoeg brommers te bezichtigen. Wat wel jammer was dat er maar goed en wel 2 FS1 brommers waren. Een Sherriff en de 2RT van mijzelf. De gesprekken met alle brommer bezitters waren door de bank genomen allemaal hetzelfde, zorg dat je een goede leverancier hebt voor onderdelen of juist een puike spuiter weet en deel deze tips met de anderen. ZO was het ook in dit geval en veel tips werden uitgedeeld. Vooral goed om te weten dat veel ook hier in de Limburgse regio te halen is.
Het aanbod aan auto's en motoren liep erg uiteen. Naast de brommers prachtige wagen zoals een geheel gerestaureerde Daf 33 Daffodil, stond er ook een DMC Delorean (Back to the Future). Helaas zonder de extra optie Flux Capacitor. Maar ook een Ford model T. Een handvol Kevers van origineel tot aangepaste met dikke Porsche motoren.
Toch waren de brommers voor mij het leukste. Van Puch, Tomos tot en met de FS1. Wat opviel was dat er geen enkele Zündapp of Kreidler stond.. De Sherriff vond ik wel prachtig want deze was nog helemaal origineel en al 30 jaar in het bezit van de huidige eigenaar. Wat betreft de meeting, ik was er vanaf 10 uur tot een uur of 2 in de middag. Toen ben ik na verschillende koppen koffie en veel leuke gesprekken weer naar huis gaan touren. Het is mij zeer goed bevallen en volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn.