vandaag is eindelijk de plastic brommer hoes van de action naar de kloten gegaan. toch ongeveer een maand lang bescherming tegen regen voor vijfenzeventig cent
jeroenvans schreef:vandaag is eindelijk de plastic brommer hoes van de action naar de kloten gegaan. toch ongeveer een maand lang bescherming tegen regen voor vijfenzeventig cent
Wat ies die!
Was nog goed maandag ( of was het dinsdag??) Snel naar de gamma om een tuinhuisje te kopen? Die zouden het toch wel iets langer moeten uithouden?
Of doe zoals ik het doe: Verplaats het hele zooitje naar binnen, want rijden doet hij toch niet
Net even wat ankerplaten schoongemaakt, ze moeten nog een keer met korrel 800 waterproof behandeld worden om alle vlekjes eruit te krijgen en dan nog een keer poetsen:
vannacht een dik uur met de broem gelopen, nou snap ik waarom ze het een sportbrommer noemen, was kapot toen ik thuis kwam.
Hij heeft wel een prima vonk, krijgt genoeg benzine in de carb, maar volgens mij zit de carb ergens verstopt, moet wel haast.
gisterenavond een negrini afgesteld, ontsteking stond op 1.6 hij haalde maar net de zeventig.. ben benieuwd naar de sms straks, want het was te laat om te starten in z'n huiskamer..
(met een demperloze franconi verspeel je algouw je vrienden in een rijhuis)