Het grote kleine vragen topic
-
- 1500km gereden
- jerrow
- 1000km gereden
-
- Site Admin
Zij waren in het begin lid van ons forum...
Toen hebben ze ooit eens gezegd dat ze dingen gingen doen voor de hobbyist en dat ze dat met veel liefde etc. zouden gaan doen.
Bijvoorbeeld stickers maken ed.
En toen kwam het hoor, opkoop team...
Nou, als je een beetje als een hobbyist denkt dan moet dit al genoeg zeggen.
Als hobbyisten hebben wij namelijk een gruwelijke hekel aan mensen die alles voor onze neus wegkopen...
Maaaaar... ik moet zeggen dat ze al wel veel goed hebben gemaakt.
Hans is een zeer zakelijk persoon (in tegenstelling tot sommige andere "handelaartjes") en hij vat alles professioneel op.
Ik ben uitgenodigd om eens bij hem te komen kijken en ik denk dat als ik dat doe dat we best kunnen praten over hoe het toen gegaan is.
We zijn er allemaal voor om de hobby te bevorderen, dus misschien rolt daar nog eens een leuke samenwerking uit.
Toen hebben ze ooit eens gezegd dat ze dingen gingen doen voor de hobbyist en dat ze dat met veel liefde etc. zouden gaan doen.
Bijvoorbeeld stickers maken ed.
En toen kwam het hoor, opkoop team...
Nou, als je een beetje als een hobbyist denkt dan moet dit al genoeg zeggen.
Als hobbyisten hebben wij namelijk een gruwelijke hekel aan mensen die alles voor onze neus wegkopen...
Maaaaar... ik moet zeggen dat ze al wel veel goed hebben gemaakt.
Hans is een zeer zakelijk persoon (in tegenstelling tot sommige andere "handelaartjes") en hij vat alles professioneel op.
Ik ben uitgenodigd om eens bij hem te komen kijken en ik denk dat als ik dat doe dat we best kunnen praten over hoe het toen gegaan is.

We zijn er allemaal voor om de hobby te bevorderen, dus misschien rolt daar nog eens een leuke samenwerking uit.
Ik ben nu 2 keer bij hem geweest om me blok te laten maken, hij kwam heel aardig over en hij had heel veel leuk spul liggen. Het zou ongeveer twee weken duren voordat me blok klaar was (had hem op een zaterdag gebracht) maar hij belde dezelfde dag nog dat ik hem maandag kon ophalen
. Ik ben dus wel te spreken over hem maar weet ook niet hoe het er hier op het forum toen aan toe ging.

-
- 500km gereden
Het zijn natuurlijk een stel enorme klunzen in Almere, eerlijk zijn ze ook al niet. Laat maar eens wat spuitwerk daar doen dan schieten de tranen in je ogen, hij spuit altijd de binnenkant van je tank ook mee. Ik had een achterbrug gekocht bij hem en laten poedercoaten nou zaten gewoon deuken in en de achterbrugbussen had ie gewoon laten zitten en waren helemaal naar de kloten, koop een blok is ie voor de helft leeg zit er helemaal geen koppelinggedeelte in had ie wel eens kunnen melden, vind ie het gek dat ik een beetje boos word.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Jullie zijn gewaarschuwd.
-
- Site Admin
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer: