Het grote kleine vragen topic

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

dan gewoon de standaard 50cc fs1 immi....
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

prit2 schreef:ja die gasten in almere zijn niet zo geliefd hier he :wink:
bij jmpd hebben ze alleen geen f5b cilinders, en die wil ik in een keer meebestellen.
ik kijk wel even waar ze alles hebben..

Misschien een stomme vraag maar waarom zijn de gasten uit almere niet zo geliefd hier?
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Zij waren in het begin lid van ons forum...
Toen hebben ze ooit eens gezegd dat ze dingen gingen doen voor de hobbyist en dat ze dat met veel liefde etc. zouden gaan doen.
Bijvoorbeeld stickers maken ed.

En toen kwam het hoor, opkoop team...

Nou, als je een beetje als een hobbyist denkt dan moet dit al genoeg zeggen.
Als hobbyisten hebben wij namelijk een gruwelijke hekel aan mensen die alles voor onze neus wegkopen...

Maaaaar... ik moet zeggen dat ze al wel veel goed hebben gemaakt.
Hans is een zeer zakelijk persoon (in tegenstelling tot sommige andere "handelaartjes") en hij vat alles professioneel op.
Ik ben uitgenodigd om eens bij hem te komen kijken en ik denk dat als ik dat doe dat we best kunnen praten over hoe het toen gegaan is. :wink:
We zijn er allemaal voor om de hobby te bevorderen, dus misschien rolt daar nog eens een leuke samenwerking uit.
Axel

Bericht door Axel »

Ik ben nu 2 keer bij hem geweest om me blok te laten maken, hij kwam heel aardig over en hij had heel veel leuk spul liggen. Het zou ongeveer twee weken duren voordat me blok klaar was (had hem op een zaterdag gebracht) maar hij belde dezelfde dag nog dat ik hem maandag kon ophalen :) . Ik ben dus wel te spreken over hem maar weet ook niet hoe het er hier op het forum toen aan toe ging.
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

hij had me grief al opgestuurd zonder dat ik betaald had :shock:
heb ik maar vlug betaald :)
edje

Bericht door edje »

idd, ze zijn daar nu wel goed bezig :wink: alleen hadden ze die naam (opkoopteam) niet zo slim gekozen :P
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Het zijn natuurlijk een stel enorme klunzen in Almere, eerlijk zijn ze ook al niet. Laat maar eens wat spuitwerk daar doen dan schieten de tranen in je ogen, hij spuit altijd de binnenkant van je tank ook mee. Ik had een achterbrug gekocht bij hem en laten poedercoaten nou zaten gewoon deuken in en de achterbrugbussen had ie gewoon laten zitten en waren helemaal naar de kloten, koop een blok is ie voor de helft leeg zit er helemaal geen koppelinggedeelte in had ie wel eens kunnen melden, vind ie het gek dat ik een beetje boos word.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Jelle

Bericht door Jelle »

mwa ik heb er enkel goede rvaringen mee, zoals mitchel al zei

ze sturen onderdelen op voordat je betaald hebt..

wat een vertrouwen moet je dan wel niet hebben!
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ach niels kan ook nog wel het e.e.a. vertellen over bepaalde spatborden en dat soort geintjes
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

witloof schreef:
Niels schreef:Hij zou dan niet kleiner zijn, maar juist helemaal weg zijn.
En je ziet het wel.

Weet niemand dit?? :?

ik weet dat :D

er zit idd verschil tussen :D

Zeg dan ff wanneer er verschil tussen zit, dan kan ik ook verder :wink:
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Tsja, als ze der neit ware geweest hadden wij nu heel wat onderdelen waarschijnlijk voor heel weinig gehad, nu krijg je ze wel met service, maar wel voor 'n hogere prijs.

Dat van te vore opsture is alleen maar link, volgens mij krijg je door dat soort dingen vaaaaak problemen.
Nico378
250km gereden
250km gereden

Bericht door Nico378 »

Een DX kopelingshendel , Kan men die ook aan de rechterkant plaatsen als voorrem .

Het plaatsen kan altijd maar klopt het dan met de hendel ( staat hij dan niet naar boven )
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Lijkt mij wle dat het kan, je hebt dan alleen dat je hevel die opening voor het tonnetje aan de bovenkant zit
phil91

Olie

Bericht door phil91 »

Hey jongens,
ik ben er achter gekomen dat mijn olie in die bak in de motor op is. Die is voor de versnellings bak toch? ik wou graag weten waarmee ik het moet bij vullen in het boek staat 10W30 maar ik hoor ook dat mensen 10W40 gebruiken. Wat vinden jullie? bvd Phil
Cmon

Bericht door Cmon »

4-takt motorolie :)
Gesloten