witloof schreef:Niels schreef:...als je via Jelle rijdt (Brussel)
ja niels, rij jij maar door brussel stad![]()
Is dat net zo'n chaos/onlogisch/slecht aangegeven als Luik?

Jables schreef:Je kunt zelfs in 2 dagen naar berlijn rijden, en das toch wel zon 700 KM. Van de zomer was ik met 3 vrienden naar berlijn, mn fs1 met f5b en b7hs bougie heeft de hele reis geen enkel mankement gehad. Bij de ss50 van een vriend van mij was de uitlaat en een blokbout gescheurd door trillingen, maar dan ga je even naar een autogarage en dan laat je dat lassen en krijg je een nieuwe bout
. De batavus mk4 die meereed had alleen op de terugweg het probleem dat hij zo veel blokolie had gelekt dat de koppeling het niet meer deed
. Even nieuwe olie erin en rijden maar
. De DKW die meeging had het na 30km al begeven, we konden het probleem echt niet vinden, dan maar op laten halen door de ADAC en hij bij mij achterop
. Ging prima! Maar voorbereiding is zeker wel belangrijk, gewoon alles goed afstellen en nakijken. En van de dingen die het snelst kpot gaan een reserve meenemen, ik had cantactpuntjes, condensator, cilinder, bougies, gaskabels en dat soort zooi mee. Was allemaal overbodig voor mij. En dat 1500 km rijden met iemand achterop is toch echt niet leuk voor je brommertje