en iets van een mt onsteking dan? volgens mij in elk geval van het zelfde merk als fs1, je gebruikt de zelfde vliegwieltrekker maarja, zal vast niet zo passen
heb eindelijk alle componenten toegekregen vanmorgen,
kan ik vanavond nog es wat aan m'n eigen rotor werken!
streefgewicht van de binnenrotor is <100gr.
ik ga een proefmodel draaien in teflon, zodat het gewicht minimaal blijft..
Ben benieuwd Van de week ga ik mijn binnenrotor ontsteking fixen, ik hoop eigenlijk morgen al. Selettra met vast ontstekingstijdstip (geen curve helaas), meteen ff een cilinderkop afvrezen, en als het kan, ook m'n cilinder zelf
Tombo schreef:Ben benieuwd Van de week ga ik mijn binnenrotor ontsteking fixen, ik hoop eigenlijk morgen al. Selettra met vast ontstekingstijdstip (geen curve helaas), meteen ff een cilinderkop afvrezen, en als het kan, ook m'n cilinder zelf
wil je voor je'm monteert, es effe wegen wat die rotor juist weegt dan?
merçi!
edje schreef:plaats van het gewicht maakt ook aardig wat uit he
das waar, we zouden alle modellen moeten vergelijken in gewicht en diameter/dikte
Tom kan daar misschien een rotationeel inertiequotiënt bij berekenen?
al ben ik eigenlijk vrij gerust, als een hpi binnenrotor over de 300gr weegt en de diameter pakweg 5cm (schatting) is, kan dat niet lichter lopen dan iets van pakweg 80gr en ocharme 3 à 4cm diameter toch?