ik heb een groen maar ik denk niet dat deze bij elke winkel dezelfde kleur is ofwel?
geen metallic maar vind het wel nog een mooi kleur kzal strax eens kijken naar code
Lukas251 schreef:ik heb een groen maar ik denk niet dat deze bij elke winkel dezelfde kleur is ofwel? geen metallic maar vind het wel nog een mooi kleur kzal strax eens kijken naar code
Yoow Lucas,
No offence maar " ik heb een groen " ja ...zomaar een groen is niet hetgeen Jerrow bedoelt peis ik... Hij bedoelt Ivy Green of een kleurcode die van Ivy Green komt en dus voor 97% klopt!
Ik heb hier ook een groen liggen ... fluorescerend metallic Iemand interesse??
ik heb ook niet gezegt dat het dan ook maar 1% op ivy green gelijkt he ik zei gewoon dat ik een groen had binnenkort heb ik het Ivy Green, als mijn koplamp binnen is... maar hoe lang zal dat nog duren met de klote post
Lukas251 schreef:ik heb ook niet gezegt dat het dan ook maar 1% op ivy green gelijkt he ik zei gewoon dat ik een groen had binnenkort heb ik het Ivy Green, als mijn koplamp binnen is... maar hoe lang zal dat nog duren met de klote post
Dan ben ik wel enorm benieuwd naar die kleurcode....
aanstaande zomer een Ivy green FS1 restaureren
k denk dat als je bij de ene spuiter een kleurdeel laat inscannen en hij geeft een nummer aan die kleur dat je niet niet met dat nummer bij een andere spuiter kan op vragen
mpro09 schreef:k denk dat als je bij de ene spuiter een kleurdeel laat inscannen en hij geeft een nummer aan die kleur dat je niet niet met dat nummer bij een andere spuiter kan op vragen
Is mogelijk maar dat is nu net iets waar ik héél zeker wil over zijn.
Lukas251 schreef:ik heb ook niet gezegt dat het dan ook maar 1% op ivy green gelijkt he ik zei gewoon dat ik een groen had binnenkort heb ik het Ivy Green, als mijn koplamp binnen is... maar hoe lang zal dat nog duren met de klote post