En ik wil er een ijzeren strip op lassen, zodat ik mijn NSR remklauw erop kan zetten !
En als ik dit alles kan, is het zaakje dan ook sterk genoeg om dat te vast te houden (dus dat het er niet weer af scheurd ...)
Frezen hoeft niet perse, is wel het mooist natuurlijk Je kan er eerst een groffe vorm van maken uit een stuk dik staal, en later evt frezen of met de slijptol bijbeunen. Frezen is idd het mooist.
Ik zou kijken of je een soort van plaat kan maken waar tussen je de remklauw klemt. Dus die over de normale ophangpunten valt, en dan weer over de remklauw (je remklauw zet je er dus tussenin.
Trouwens, ik bedenk me net dat dat niet echt gaat, een fs1 klauw zit ook "naast" de poot. Ik zou alles echt 2 of 3x checken voordat je iets gaat maken
Hij hangt achter de poot, en ik maak een ankerplaat met een hoek van 90 graden.
Deze steekt dan naar achter en dan kan op het deel dat dus naar beneden hangt (van de ankerplaat) de klauw vastgemaakt worden, zal enkel wel afstandsbusjes er tussen moeten zetten om hem op de goede hoogte te krijgen!
Volgens mij kan het niet echt heel erg duur zijn Wat zou het nou kosten om zoiets te laten maken ? En anders heb ik hier nog wel een ijzerzaagje en veel geduld liggen 3 mm is prima door te zagen ?
Kwa mateiraalkosten is het bijna niks. Maar als ze in zo''n werkplaats de uren gaan tellen... Of ej moet iemand vinden die op een LTS/MTS/HTS ofzo zit die dat ff voor jou na school wilt frezen. Dan zijn de materiaalkosten wss ook niks.
Ik zou het trouwens wel wat dikker maken als 3mm. 3mm is in principe plaatstaal, dat buig je met de hand nog om (als je een redelijk stukje hebt).
En met afstandsbusjes zou ik niet gaan werken. Dan komt je remkracht niet "recht" op je adapterplaat te staan. Dan kan deze gaan buigen! Dan moet je een massief stuk adapterplaat maken wat die afstand overbrugt!
Ok als ik het met n ankerplaat wil doen, dan wordt het als volgt:
Ankerplaat op mn klauw en ankerplaat op poot endat komt dan op elkaar te staan, en daartussen zit dan een ruimte van een halve centimerer ! Dus als ik daar dan 4 bouten doorheen jas is het zo klaar. En het mooiste van alles is, dat die anker platen geen speciale maten vorm hoeven te hebben !
En desnoods kan ik die ankerplaten zelfs nog met 4 bouten vast zetten, zodat het wel snor zit !