krijg m'n schijf niet los..
krijg m'n schijf niet los..
Hallo,
ik wil mijn inlaatschijf demonteren van mijn 2ru blok, maar er zit een bus voor die ik er niet afkrijg. Die bus loopt in de keerring, dus ik wilde hem niet met een tang gaan grijpen. Heeft iemand een idee?
Groet, arno
ik wil mijn inlaatschijf demonteren van mijn 2ru blok, maar er zit een bus voor die ik er niet afkrijg. Die bus loopt in de keerring, dus ik wilde hem niet met een tang gaan grijpen. Heeft iemand een idee?
Groet, arno
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
Geloof me, die bus zit om een rare reden muurvast en ik ga 'm er met geweld aftrekken of slijpen. Wordt zowiezo al een totale revisie van het blok. En ja, ik heb alles eraf gehaald wat eraf moest, maar die schijf gaat er, zonder die bus er eerst af te halen, echt niet af, hmpfff. Busje heeft net een grotere diameter dan de binnendiameter van de schijf.
Ik moet nu echt wel een nieuwe afstandsbus hebben, want kapot moet ie.
Maar heeft iemand enig idee waar ik zo'n bus vandaan kan halen? Of heeft een van jullie er een liggen die ik kan kopen? Dan gaat alles wel lukken. Ik kan hem ook laten draaien, maar dan moet ie volgens mij wel gehard worden. En ik weet niet wat dat met de binnendiameter doet.
Alvast wel veel dank voor al het meedenken, jullie, echt!
Ik moet nu echt wel een nieuwe afstandsbus hebben, want kapot moet ie.
Maar heeft iemand enig idee waar ik zo'n bus vandaan kan halen? Of heeft een van jullie er een liggen die ik kan kopen? Dan gaat alles wel lukken. Ik kan hem ook laten draaien, maar dan moet ie volgens mij wel gehard worden. En ik weet niet wat dat met de binnendiameter doet.
Alvast wel veel dank voor al het meedenken, jullie, echt!