Lukas251 schreef:wat kan je der verkeerd aan opvatten dan? als je niet geïnterseerd bent in iets vind ik niet dat je onnodig moet bieden zodat een ander er meer voor hoeft te betalen...
Jelle heeft per toeval dat ding gewonnen, das toch mooi meegenomen. Wat Niels doet is gewoon PS een beetje jennen
Neuh, ik wilde dat kapje ook wel hebben.
Maar ik had wss. Mitchel ermee geholpen voor zijn street
Btw. laatste aanwinst:
Supplement (voor bij de parts list van 1969) voor de blauwe street 5bak. Ik hoop alleen dat er ook elektra in staat voor een standlichtversie
paketje gehad met:
-stanly achterlicht
-koplamporen (lijken origi, aan de binnenzijde onderaan staat "5NF" geslagen, ze zijn achteraan gepuntlast, ribjes op binnenplaatje ..
-enkele topsets
-schakelveertjes
-40mm piston
-koplamprubbers
..
Edit:
was ik net dit berichtje aan het typen, rijdt de volgende DPD-man binnen -eindelijk ook de schokbrekers en het stokstuurtje!
hehehhh... COMPLEET!
(op een bevestiging voor het stanlylicht na dan...)
Lukas251 schreef:wat kan je der verkeerd aan opvatten dan? als je niet geïnterseerd bent in iets vind ik niet dat je onnodig moet bieden zodat een ander er meer voor hoeft te betalen...
Jelle heeft per toeval dat ding gewonnen, das toch mooi meegenomen. Wat Niels doet is gewoon PS een beetje jennen
Neuh, ik wilde dat kapje ook wel hebben. Maar ik had wss. Mitchel ermee geholpen voor zijn street
Btw. laatste aanwinst:
Supplement (voor bij de parts list van 1969) voor de blauwe street 5bak. Ik hoop alleen dat er ook elektra in staat voor een standlichtversie
ik hou denk ik liever mijn kapje zonder reservoir omdat ik toch geen pompje erop zet
Neuh, ik wilde dat kapje ook wel hebben. Maar ik had wss. Mitchel ermee geholpen voor zijn street
Btw. laatste aanwinst:
ik hou denk ik liever mijn kapje zonder reservoir omdat ik toch geen pompje erop zet
En zo'n kapje zonde reservoir is veel mooier, vind ik