en hoor je je zuiger veren tikken of niet?? heb ik namelijk nog wel met een iets te krappe zuiger van JMPB vandaan en ik heb hem zelf ook oplaten honen van een zuiger die ze eerst hadden maar aangezien ze die nu niet hebben moet ik het met een andere doen en die van mij wordt niet zo heet als die van jou en dat vind ik best raar dan
Laatst gewijzigd door Triforce op 08 feb 2008, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
toch was hij koffie bruin ik gebruikte trouwens een b9hvx maar die is nu stuk helaas ga van de lente weer een nieuwe halen ,ik rij met een opgevoerde F5B afgevlakte cilinder en kop en uitlaatpoort omhoog gehaald naar 25mm en hij rijd nu super in onder, midden en boven gebied alleen de koppeling is nog slecht op koude tempratuur maar als hij warm is dan is het een mooi ding om mee te rijden, en het is alleen als ik lange stukken ga rijden gaat hij schel klinken alsof hij net vast wilt slaan maar toch doet hij dat niet vind ik zelf heel raar maar jah
zou het misschien toch kunnen dat die schijf net iets verkeerd staat?
of heeft dat niks te maken met dat die zo heet wordt?
en zou het ook kunnen dat die bijvoorbeeld valse lucht zuigt bij de schijf?
Ok maar je hebt geen problemen met optrekken enzo? Ik had hem eerst ook een tikje verkeerd dstaan en toen trok ie heel slecht op, maar het handigste is nog altijd om je schijf te zetten als op de foto die ik postte, dan weet je ckr dat het goed is
jeroenvans schreef:ontsteking te vroeg. sproeier te klein. geen 2T olie. zuigerveerslotspeling te klein. zuigerspeling te klein... je bent nog wel ff zet denk ik...
die 2 dingen weet ik zo niet.
kunnen die dingen er echt voor zorgen dat de cilinder enorm heet wordt?