Ik kan wel wat hulp gebruiken.
Wie helpt mij??? Ik probeer al een uur om de binnenpoten van de voorvork uit de buitenste onderpoten te krijgen. Zichtbaar is alleen nog de onderpoot, 2 chromen ringen, en het bovendeel van de binnenpoot.
Rest is reeds verwijderd.
EN DAN STOPT HET BIJ MIJ Hoe nu verder
ofwel de bussen met een oliefiltersleutel demonteren maar
bussen in de bankschroef spannen met wat vodden errond en dan met je onderpoten draaien lukt ook wel
eens de bussen gedemonteerd zijn neem je alles uit elkaar
Laars schreef:Ik kan wel wat hulp gebruiken. Wie helpt mij??? Ik probeer al een uur om de binnenpoten van de voorvork uit de buitenste onderpoten te krijgen. Zichtbaar is alleen nog de onderpoot, 2 chromen ringen, en het bovendeel van de binnenpoot. Rest is reeds verwijderd. EN DAN STOPT HET BIJ MIJ Hoe nu verder
BTW: Betreft een 378 uit 74
Chromen ringen moet je losdraaien (liefst met behulp van oliefiltersleutel). Met waterpomptang of gastang beschadig je deze chromen bussen. Hierna kun je vermoedelijk de binnenpoten er gewoon uittrekken.
fs50 schreef:je moet eerst die chromen bussen demonteren
deze zijn erop geschroefd
ofwel de bussen met een oliefiltersleutel demonteren maar bussen in de bankschroef spannen met wat vodden errond en dan met je onderpoten draaien lukt ook wel
eens de bussen gedemonteerd zijn neem je alles uit elkaar
David
hallo fs 50
Groetjes uit Westerlo. Nieuwenrode ligt dit niet aan de kanten van St-truiden
Laars,
Een tip: Druk gewoon de partslist af die op het forum staat Deze onderdelenlijsten met exploded vieuw tekeningen hebben mij al meermaals uit de penarie geholpen grt
Geo