Wist je dit?????
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
wist je dat ik helemaal gek word van het 4takt blok dat ik hier nog heb liggen, wist je dat ik dacht dat daarvan de cilinder ( die nog geen 3 km oud was) was vast gelopen.
Wist je dat het gewoon is omdat de zuigerpen vast zit, en dat ik die met geen mogelijkheid dr uitkrijg?
Wist je dat 2-takt veel makkelijker sluitelen is?
Wist je dat ik nu aan 2 blokken tegelijk aan het sleutelen ben, en dat nu alle onderdelen door elkaar liggen? wist je dat dat niet zo handig van mij is/was?
Wist je dat het gewoon is omdat de zuigerpen vast zit, en dat ik die met geen mogelijkheid dr uitkrijg?
Wist je dat 2-takt veel makkelijker sluitelen is?
Wist je dat ik nu aan 2 blokken tegelijk aan het sleutelen ben, en dat nu alle onderdelen door elkaar liggen? wist je dat dat niet zo handig van mij is/was?
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
wist je dit, voor de mensen die een lekkende accu hebben of net als mij een dopje zijn kwijtgeraakt waardoor alles onder de accu zuut zit,
iemand vertelde me dat je met soda accuzuur neutralizeert, misschien wel makkelijk dus
wist je dat ik dat nu meteen ga uitproberen!(als me frame nog niet weggerot is
iemand vertelde me dat je met soda accuzuur neutralizeert, misschien wel makkelijk dus

wist je dat ik dat nu meteen ga uitproberen!(als me frame nog niet weggerot is
-
- 1000km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
wist je dat je accu hoord te vullen met gedemineraliseerd water?
Wist je dat als je dat niet doet dat je accu binne de kortste keren kapoet is omdat er kalk etc op het lood gaat zitten?
Wist je dat je beter gewoon voor een paar euro een gel accu kunt halen?
Wist je dat als je dat niet doet dat je accu binne de kortste keren kapoet is omdat er kalk etc op het lood gaat zitten?
Wist je dat je beter gewoon voor een paar euro een gel accu kunt halen?

Laatst gewijzigd door rise and shine op 25 feb 2008, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: