Het grote kleine vragen topic v2.0
-
- 1000km gereden
verlichting
ja kik je massa na koplamp 6/v 15/15 wat of 25/25 licht aan de spoel
teller lamppen 6v/3w of 4 wat niet hoger knipperlichten 6v 10 wat niet hoger
achterlicht met 1 lamp 6v/21/5 watt zou het goed moeten gaanen anders meten hoeveel watt je lichtspoel af geeft
teller lamppen 6v/3w of 4 wat niet hoger knipperlichten 6v 10 wat niet hoger
achterlicht met 1 lamp 6v/21/5 watt zou het goed moeten gaanen anders meten hoeveel watt je lichtspoel af geeft
- Ton
- 250km gereden
- Contacteer:
Niels schreef:Heeft iemand voor mij het huidige partnummer van de FS50 bocht (32mm)?
Ik heb een nummer opgegeven wat verschilt van wat mijn dealer kan bestellen oid.
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=2072
ff vraagje:
er zat een 180 kort in mijn carb (12/13mm met f5b en snelle uitlaat).
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
is dat veel kleiner of niet?
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..
groeten
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..
groeten
- Triforce
- 2500km gereden
Tombo schreef:Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopenmHij loopt vast of hij loopt niet vast
Heb je hem wel opnieuw afgesteld?
Ik weet ongeveer wanneer hij vast gaat slaan ik heb voor de F5B nog 2 FS1 cilindertjes versleten en vaak vastlopers gehad, als ik een lang stuk ga rijden gaat hij steeds meer moeite doen om dezelfde snelheid te houden en gaat hij heel fel klinken en als ik dan de choke uit doe dan doet hij het wel weer,
en ik heb 112 sproeier in zitten van Stage 6 en de naald op 2 van bovenaf gezien en jah ik heb hem aangepast voor deze uitlaat
prit2 schreef:ff vraagje:
Nu mijn vraag:
groeten
- Triforce
- 2500km gereden
prit2 schreef:prit2 schreef:ff vraagje:
Nu mijn vraag:
groeten
kijk goed naar je bougie als hij koffie bruin is