Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
plaatjes fakers van pelders op de tank gekleefd, in afwachting van de eigen gietsels..
straks de zijkast-SS-stickers erop...
ga ook weer de 17mm steken... kan het toch niet laten van te zien hoever hij te drijven valt met die dubbele uitlaat..
ben aan de eerste raceblok begonnen gisterenavond, vandaar de goesting waarschijnlijk!
straks de zijkast-SS-stickers erop...
ga ook weer de 17mm steken... kan het toch niet laten van te zien hoever hij te drijven valt met die dubbele uitlaat..
ben aan de eerste raceblok begonnen gisterenavond, vandaar de goesting waarschijnlijk!
when men were men, and helmets were for divers
Vandaag de bestelde michelin m29s banden binnegekregen en petje's special pijpje
Achterband zit er al op en voorband ga ik denk ik vrijdag doen. Uitlaat zit er ook op, geluid is echt zalig
Top ligt nu ook ongeveer 10 km hoger, misschien dat er nog wel het een ander afgestelt moet worden of een grotere sproeier, wnat hij stottert wel een beetje net voor dat ik overschakel naar de volgende versnelling.

-
- 1500km gereden
Axel schreef:Vandaag de bestelde michelin m29s banden binnegekregen en petje's special pijpjeAchterband zit er al op en voorband ga ik denk ik vrijdag doen. Uitlaat zit er ook op, geluid is echt zalig
Top ligt nu ook ongeveer 10 km hoger, misschien dat er nog wel het een ander afgestelt moet worden of een grotere sproeier, wnat hij stottert wel een beetje net voor dat ik overschakel naar de volgende versnelling.
je brommer loopt nu al te rijk

wat is de verdere setup?
Te rijk dus kleinere sproeier?
Setup:
-ori 2ru cilinder
-snelle schijf
-16 mm mikuni
-ori ontsteking
-special pijp
-bougie ngk 7
-hogedrukkop
Maar bij men imi snelle pijp had ik dit probleem niet, ik ga zo even kijken wat de kleur van de bougie is. Ow en de aansluiting van de bocht op de cilinder is ook niet helemaal goed. Ik heb de wartel gewoon helemaal aangedraaid maar ik kan de bocht gewoon heen en weer bewegen in de wartel. Mischien 2 pakkingen ertussen?
Setup:
-ori 2ru cilinder
-snelle schijf
-16 mm mikuni
-ori ontsteking
-special pijp
-bougie ngk 7
-hogedrukkop
Maar bij men imi snelle pijp had ik dit probleem niet, ik ga zo even kijken wat de kleur van de bougie is. Ow en de aansluiting van de bocht op de cilinder is ook niet helemaal goed. Ik heb de wartel gewoon helemaal aangedraaid maar ik kan de bocht gewoon heen en weer bewegen in de wartel. Mischien 2 pakkingen ertussen?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik heb vandaag eindelijk een nieuwe cil gestoken,
hij stond al maanden stil
en het zadeltje dat ik onlangs voorzien heb van nieuw dekje ook een chrome randje gegeven
die heb ik maar effe 'geleend' van dat sportzadeltje
klein beetje prutswerk , maar past wel!
en ik heb ineens ook men eerste 100 m gereden :p
blok lekt nog wel ( again
) maar das nimmeer voor vanavond
hij stond al maanden stil
en het zadeltje dat ik onlangs voorzien heb van nieuw dekje ook een chrome randje gegeven
die heb ik maar effe 'geleend' van dat sportzadeltje

klein beetje prutswerk , maar past wel!
en ik heb ineens ook men eerste 100 m gereden :p
blok lekt nog wel ( again

- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
-
- 1000km gereden
op mijn eigen brommer alleen gereden..
Vriend was hier vanaf 2 uur en we zouden ff een snelle pijp onder zijn tomosje doen.. zul je altijd zien.. alles verroest en hij is net (9uur/half tien) pas weg.. Echt alles zat tegen. de draadeinden waren verrot en kreeg ik er niet uit en toen ik die vervangen had paste de uitlaat niet (27 eurie imitatie) toen gebeunt tot het paste en ja hoor door dat gebeun 1 draadeind weer naar de kloten (schroefdraad) snel los nieuwe gemaakt.. gaten in de uitlaat groter zodat het zonder forceren paste..
joepie eindelijk dat ding er op! ownee... is er geen ruimte om de rechter moer goed vast te draaien.. resultaat hoop herrie!
Standaart kwaaltje bij tomos dat je niet goed bij de bouten kan daarom zagen ze altijd de koelvinnen af. (had ik ff geen zin in) hij is nu naar huis met je raad het al... de orginele pijp
Vriend was hier vanaf 2 uur en we zouden ff een snelle pijp onder zijn tomosje doen.. zul je altijd zien.. alles verroest en hij is net (9uur/half tien) pas weg.. Echt alles zat tegen. de draadeinden waren verrot en kreeg ik er niet uit en toen ik die vervangen had paste de uitlaat niet (27 eurie imitatie) toen gebeunt tot het paste en ja hoor door dat gebeun 1 draadeind weer naar de kloten (schroefdraad) snel los nieuwe gemaakt.. gaten in de uitlaat groter zodat het zonder forceren paste..
joepie eindelijk dat ding er op! ownee... is er geen ruimte om de rechter moer goed vast te draaien.. resultaat hoop herrie!
Standaart kwaaltje bij tomos dat je niet goed bij de bouten kan daarom zagen ze altijd de koelvinnen af. (had ik ff geen zin in) hij is nu naar huis met je raad het al... de orginele pijp

Axel schreef:Te rijk dus kleinere sproeier?
Setup:
-ori 2ru cilinder
-snelle schijf
-16 mm mikuni
-ori ontsteking
-special pijp
-bougie ngk 7
-hogedrukkop
Oja is ook wel handig om de sproeier te vermelden: 115 lang