Tombo schreef:Wist je dat ik trouwens voor de meeting als het goed is zo'n lange duitse biertafel en 2 banken heb geregeld dat wordt vrijdag- en zaterdagavond ik ouwehoeren geack
Dorfie schreef:Btw, Jeroenvans. Waarom heb jij een foto van de Vlaamse Leeuw die de Waalse Haan neukt? gewoon een leuke foto of ben jij vlaming of heb je gewoon iets tegen onze Waalse vrienden?
@ tom: ik sta al te wachten op de 1ste vastloper
ik kwam hem tegen op geenstijl en ik dacht das een leuke voor opt forum. hebben de vlamingen ook wat te lachen. verder vind ik walonen een van de vreemdste volken. ze kunnen gewoon geen enkele taal fatsoenlijk uitspreken. frans, duits, nederlands, engels. maakt nie uit. het komt er toch scheef uit.
Dorfie schreef:Btw, Jeroenvans. Waarom heb jij een foto van de Vlaamse Leeuw die de Waalse Haan neukt? gewoon een leuke foto of ben jij vlaming of heb je gewoon iets tegen onze Waalse vrienden?
@ tom: ik sta al te wachten op de 1ste vastloper
ik kwam hem tegen op geenstijl en ik dacht das een leuke voor opt forum. hebben de vlamingen ook wat te lachen. verder vind ik walonen een van de vreemdste volken. ze kunnen gewoon geen enkele taal fatsoenlijk uitspreken. frans, duits, nederlands, engels. maakt nie uit. het komt er toch scheef uit.
Walonen
Walen is ook goed
En verder is hun frans niet slecht, het zijn de luxemburgers die geen van die talen kunnen, hebben er een speciaal soort taaltje op na gehouden.
wist je dat ik net een vastloper had op mijn %%^&^$#*quad
wist je dat ik hem toen heel ver moest gaan duwen
wist je dat mijn quad meer dan 100kg weegt
wist je dat hij helemaal niet soepel rolt
wist je dat scooter eritant zijn omdat ze de cilinder zo ver weg verstopt hebben
wist je dat 500euro en hij is van jou, wist je dat ik dan van het gezeik afben
wist je dat ik nu wel geerriteerd ben
wist je dat?