Wist je dit?????
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
wist je dat ik van al die verschijnende vijfbakken nog es een zwaar drankprobleem ga overhouden?
wist je dat ik gisteren een bak jupiler, vier duvels, twee sixtus watou's en enkele glazen wijn achterovergeslagen heb?
wist je dat als ik dat van die 5bak geweten had, dat nog wel es een pak meer had kunen zijn?
wist je dat ik vanmorgen om 6 uur fris als een hoentje, en zonder wekker ben wakkergeworden?
wist je dat Belgisch bier gewoonweg rules?

wist je dat ik gisteren een bak jupiler, vier duvels, twee sixtus watou's en enkele glazen wijn achterovergeslagen heb?
wist je dat als ik dat van die 5bak geweten had, dat nog wel es een pak meer had kunen zijn?
wist je dat ik vanmorgen om 6 uur fris als een hoentje, en zonder wekker ben wakkergeworden?

when men were men, and helmets were for divers
-
- 500km gereden
YamaSam schreef:wist je dat ik van al die verschijnende vijfbakken nog es een zwaar drankprobleem ga overhouden?
Zegt meer over de mate van gewenning Sam!
Wist je dat ik vanmorgen naar school reed?
Wist je dat ik een rotonde opreed en van een andere richting een scootahtje achter me aankwam?
Wist je dat na de rotonde op een lang recht stuk hij me wel even dacht in te kunnen halen?
Wist je dat toen hij naast me kwam ik goed op toeren kwam en ik hard doortrok?
Wist je dat die schootahsjonnie toen nergens meer te bekennen was?
Wist je dat ownd
Wist je dat ik een rotonde opreed en van een andere richting een scootahtje achter me aankwam?
Wist je dat na de rotonde op een lang recht stuk hij me wel even dacht in te kunnen halen?
Wist je dat toen hij naast me kwam ik goed op toeren kwam en ik hard doortrok?
Wist je dat die schootahsjonnie toen nergens meer te bekennen was?
Wist je dat ownd

- Zwepper
- 2500km gereden
wist je dat ik vorige week 3 dagen projet had?
en dat het over de sector techniek ging
en dat het vet relaxed was omdat ik eindelijk op school met mijn handen kon werken.
en dat een maat van me naar school kwam om te laten zien hoe een puchblok werkt.
en dat je een puchblok in en uitelkaar moest halen .
en dat dat heel makkelijk was
en dat dit mijn presentatie was samen met 3 anderen http://www.am.penta.nl/presentatiesproj ... %20ppt.ppt
en dat het over de sector techniek ging
en dat het vet relaxed was omdat ik eindelijk op school met mijn handen kon werken.
en dat een maat van me naar school kwam om te laten zien hoe een puchblok werkt.
en dat je een puchblok in en uitelkaar moest halen .
en dat dat heel makkelijk was

en dat dit mijn presentatie was samen met 3 anderen http://www.am.penta.nl/presentatiesproj ... %20ppt.ppt
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: