Niels schreef:Btw. hoe zit dat trouwens met dat 64 bit gedoe, moet je dan windows XP 64bit hebben?
je kan met een 64bit processor wel op windows 32bit draaien maar hij draait daar minder goed op dan op een 64bit windows want dan gebruikt hij alle twee de core's en met 32bit windows niet
Niels schreef:Btw. hoe zit dat trouwens met dat 64 bit gedoe, moet je dan windows XP 64bit hebben?
je kan met een 64bit processor wel op windows 32bit draaien maar hij draait daar minder goed op dan op een 64bit windows want dan gebruikt hij alle twee de core's en met 32bit windows niet
Ik heb net Windows Vista Ultimate 64bit geïnstalleerd Werkt goed!
Weet iemand of er een upgrade ofzo is om winXP om te zetten naar een 64 bits versie?
Of is het eventueel mogelijk om winXP 64bit te installeren met een key van een 32bit versie (Professional?)
Niels schreef:Weet iemand of er een upgrade ofzo is om winXP om te zetten naar een 64 bits versie? Of is het eventueel mogelijk om winXP 64bit te installeren met een key van een 32bit versie (Professional?)
je hebt geen upgrade om van 32bit naar 64bit te maken,
en het is volgens mij niet mogelijk om winxp64 met de code van winxp32bit versie te gebruiken
Waarom wil je XP 32 bits omzetten naar 64 bits? Het geeft bijna geen meerwaarde en er zijn zeer weinig programma's die 64 bits ondersteunen, dus ik zie het nut er niet van.
En anders down je de 64 bits versie van een torrentsite, zoek je een key, dan is het ook klaar