Wist je dat als mijn contactslot op ignition staat hij uit is en als ie op off staat hij juist aan is Wist je dat ik het al vreemd vond dat bij iedereen het contactslot zo: \ stond als ie uit was en mijne zo: /
wist je dat ik gister op de fs1 uit me werk kwam?
wist je dat het toen regende?
wist je dat ie goed op toeren kwam maar bovenin smoorde?
wist je dat toen ik naar de cilinder keek er dikke vonken tussen de bougie dop en de vinnen van de cilinderkop?
wist je dat dat waarschijnlijk door de regen komt maar dat ik het als nog raar vind omdat ik gewoon een waterdichte dop heb en ik denk dat het water toch redelijk snel verdampt daar?
Wist je dat ik daar ook last van had?
Wist je dat ik daar een oplossing voor heb?
Wist je dat dat voor mij is: niet meer in de regen rijden Wist je dat dat heel goed werkt
Oh en als je toch perse in de regen wilt rijden, gewoon even nieuwe kabel en dop kopen, Of de hele bende beunstylo in tapen
wist je dat dat vet onlogisch is want binnen de bebouwde kom moet je op de rijbaan dus 45km en buiten de bebouwde kom op het fietspad 30
dus dan mag je in de stad harder rijden dan er buiten