dan begonnen aan de eerste afwassing met abnet, en een chroomreddingstest met acf-50..
er zijn sleutels en twee paar belgische motopapieren bij, de enige onderdelen die missen is het stuur en de zijkapjes van de groene,
en van de rooie de remklauw... in die rooie zijn zadel zit geen enkel scheurtje! de beide blokken zijn los en hebben nog compressie, ik denk niet dat ze zoveel gereden hebben..
ziet er goed uit sam!!!
volgens mij heb je een klein beetje tijd tekort tejuist klein ritje gedaan met men rd, 68 gehaald, vooral het optrekke gaat stukke beter, danku daarvoor!!!!
Yamaha rd50m schreef:ziet er goed uit sam!!! volgens mij heb je een klein beetje tijd tekort tejuist klein ritje gedaan met men rd, 68 gehaald, vooral het optrekke gaat stukke beter, danku daarvoor!!!!
hahhah, idd, en geen klein beetje!
vannacht wel nog goed het kot afgebroken daar in herentals!
je moet es proberen van te rijden zonder die kelk erop, en zien of hij dan niet meer goesting heeft, dat was ik ook nog vergeten zeggen, twas een beetje een chaosdag gisteren ik denk eigenlijk dat ie het beter gaat doen met de originele luchtfilter erop
kan ik wel probere, maar het probleem is dat die niet meer op de carb past omdat dat een 16 mm en orgineel is het een 12 mm, maar zla ik eens moeten knutselen,
het ging gisteren idd nogal snel, had nog een kadootje voor jou maar ben ik nog vergeten.
wil binnekort as het weer wat meevalt wel is tot bij jou rijden, als je tijdf hebt natuurlijk