Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 11 apr 2008, 23:49
Triforce schreef: nog even 1 ding hierover ik ben niet zo goed in nederlands en ik ben niet dyslectisch
Jongens, ik bedoel het zéker niet rot, maar shift en een letter geeft een HOOFDLETTER, en die kommatoets geeft een komma.
Ik vind dat wat prettiger lezen.
Einde discussie, en inderdaad, iedereen in zijn waarde.
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 apr 2008, 15:29
ik heb deze accu besteld... weet iemand of deze onderhouds vrij is?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 apr 2008, 16:04
zoals ik het zie is het een onderhouds vrije accu maar het is wel een lood accu geen gel
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 apr 2008, 16:15
ja dat weet ik, maar ik wou ff weten of hij onderhoudsvrij was
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 apr 2008, 16:19
het is een onderhoudsvrije accu, ik heb het net aan me vader gevraagd
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 apr 2008, 16:21
okee bedankt man
Aad
1500km gereden
Berichten: 1773 Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:
Bericht
door Aad » 12 apr 2008, 16:33
Ligt er maar net aan of tie voor piekstroom dinge en zo is, of voor constant en zoo, hoe 't precies zit weet ik niet, maar daar zit verschil in...
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 apr 2008, 16:44
neei het is geen start accu, het is er eentje die goed herlaadbaar is, dat weet ik wel 6v en 4ah
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 12 apr 2008, 17:21
Vandaag mijn brommer aan het gelopen gekregen
setup
60 cc Z1
60 cc kop
16 carb
16 membraam
190 sproeier
14/41 vertanding
Loopt aardig
alleen stationair wil niet, na ff gereden te hebben kan hij ineens uitvallen
en is dan alleen te starten met uitgetrokken choke
en lijkt het staionair daarna niet te willen, moet dan herhaaldelijk aan gasgeven wil
hij niet afslaan
Wat kan ik hier nog aan veranderen?
Giel_fs1
1000km gereden
Berichten: 1106 Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
Locatie: Gassel
Bericht
door Giel_fs1 » 12 apr 2008, 17:42
valt die gelijk uit of gaat hij eerst raar doen?
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 12 apr 2008, 17:43
Onder het rijden koppeling intrekken om terug te schakelen
valt hij uit zonder gekke geluiden te maken
daarna start ie wel met choke knop erg gemakkelijk
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 apr 2008, 17:51
iets grotere sproeier misschien?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 apr 2008, 18:15
hoe staat de luchtstel schroef? hoe staat de ontsteking (hoeveel mm voor ontsteking) en misschien de stationair schroef omhoog draaien
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 12 apr 2008, 18:19
jonnotje schreef: iets grotere sproeier misschien?
zit er nu een van 190 in.....210 doen dan?
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 12 apr 2008, 18:21
Triforce schreef: hoe staat de luchtstel schroef? hoe staat de ontsteking (hoeveel mm voor ontsteking) en misschien de stationair schroef omhoog draaien
luchtstelschroef staat op 1 1/4 slag
voorontsteking op 1.8 mm