Triforce schreef:hoe staat de luchtstel schroef? hoe staat de ontsteking (hoeveel mm voor ontsteking) en misschien de stationair schroef omhoog draaien
luchtstelschroef staat op 1 1/4 slag voorontsteking op 1.8 mm
zet de luchtstelschroef wat verder open dat wil ook nog wel helpen voor stationair,
Ik heb net even aan mijn vader gevraagd en die vertelde dat je in je ontsteking moet zoeken en niet alleen maar je carb dus de hele ontsteking bekabeling afzoeken en kijken als er gebreken zijn zoniet dan is het de afstelling
Gisteravond was mpro hier en hij gaf aan dat
hij last heeft van compressieverlies
dus nieuwe pakkingen monteren en dan weer verdergaan met afstellen
verder liep de FS1 goed
morgen dus nieuwe pakkingen monteren
Over het algemeen kan je wel stellen dat een aluminium cilinder met nicasil wand slijtvaster is als een gietijzeren cilinder. Nadeel is wel dat als hij warm, of vastloopt het meer geld kost als je krassen hebt in de wand. Nicasil kan je niet honen, alleen lichtjes oppoetsen
ik heb een athena maar doet het nog niet goed wegens uitlaat hopelijk, maar zoals ik het heb gehoord rijden ze perfect en hard, en als je een vastloper krijgt kan je hem idd alleen een beetje opschuren maar daar ben je enorm lang mee bezig,
ik heb zelfs nog nooit gehoord van een 50cc(40mm) eurocilindro volgens mij zijn ze allemaal 60cc (43mm)